Beantwoord

Buiten bundel kosten voor gesprekken vanuit Duitsland, hoe kan dat?

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 549 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg voor 3 telefoontjes vanuit Duitsland naar een Nederlands 06 nummer 0.30 per gesprek gerekend.

Dit terwijl mijn  belbundel ruim toereikend is.

Hoe kan dit, EU valt toch binnen je belbundel?

 

icon

Beste antwoord door Romy 11 December 2019, 15:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Vanuit nederland vallen deze handelingen buiten de bundel. Dit is enkel wanneer je zelf in het buitenland bent, dan ben je namelijk aan het roamen en deze kosten zijn afgeschaft!

Maar ik wás in Duitsland!

Bovendien als ik vanuit Nederland naar n ander Nederlands 06nummer bel, dan snap ik dat al helemaal die30 cent per gesprek buiten bundel kosten niet.

Reputatie 5
Badge +9

O dat is vreemd! Ik heb gekeken waar de kosten uit zijn onstaan en ik zie dat er vanuit Nederland gebeld is naar het buitenland. Meer kan ik nu nog niet echt zeggen. Kun je mij een bericht sturen wanneer de factuur klaar staat? Dan kan ik even met je meekijken. 

Hallo Romy,

Mijn faktuur December staat inmiddels klaar. Wil je nu eens kijken waar die extra kosten vandaan komen?

Het is geen giga bedrag, maar ik wil 't gewoon snappen!

Groet, Beppie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Beppie! Ik heb de factuur bekeken en ik zie dat de kosten zijn ontstaan door videobellen. Dit valt altijd buiten de bundel. Als alternatief om binnen de bundel te blijven kunnen er apps gebruikt worden die via internet videobellen. Je moet er dan wel op letten dat er nog voldoende over is van de databundel of eerst verbinden met Wi-Fi.

Reageer