Skip to main content
Beantwoord

Buitenland bellen ?

Hallo .ik ben al enkele jaren klant bij Ben ,maar sinds ik mijn abonnement aangepast heb kan ik niet meer naar buitenland bellen ( heb dat dringend nodig ivm werk ) er zijn nu al twee facturen betaald van het nieuwe abonnement en het blijft geblokkeerd .graag snel oplossen !!!!

Beste antwoord door Romy

Hi Wouter, ik heb dit even voor je nagekeken. Er stond geen blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt.
Bekijk origineel

29 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2019
Hi Wouter, ik heb dit even voor je nagekeken. Er stond geen blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt.

Romy ; bedankt voor de snelle service en reactie .het werkt 😃 .

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 9 april 2019
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag toe. 🙂

• Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 18 april 2019
Ik kan niet bellen naar buitenland..wat moet ik doen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 19 april 2019
Hoi Aldina,

Zou je mij de laatste 3 cijfers van je mobiele nummer kunnen doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat je wel kunt bellen naar het buitenland.

• Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 23 april 2019
713

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 23 april 2019
Hi Aldina,

Bedankt voor het doorgeven. Je had nog een blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb dit voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.

• Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 6 juni 2019
Hallo,

Ook ik lijk een blokkade naar het buitenland te hebben. Zou dit voor mij nagekeken kunnen worden en eventueel worden verwijderd. Alvast dank!

Groet,

Mo

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 7 juni 2019
Hi Mo! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik meteen met je mee!

Hallo,

Ook ik kan niet bellen naar het buitenland. Kunnen jullie dit oplossen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 12 juni 2019
Hoi Myrandavanesch! Ik heb het voor je opgelost. Je zou zelf alleen nog over een kwartier het toestel opnieuw moeten opstarten. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag.

• Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 21 juni 2019
Hoi ik heb het zelfde probleem, als ik naar sommige buitenlandse nummers bel dan krijg ik de melding dat het niet is toegestaan. Kan dit verholpen worden?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 24 juni 2019
Hi Estelle21! Je hebt geen blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

• Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 28 november 2019

ook ik kan niet naar het buitenland bellen, ik weet niet wat te doen

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 29 november 2019

Hoi Petronella! Je had nog een blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag:blush:

• Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 11 december 2019

Hallo “Ben team”,

Ik lijk ook een blokkade te hebben voor het bellen naar buitenlandse nummers. Zou deze verwijderd kunnen worden? Alvast bedankt

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 11 december 2019

Hi SandR! Goed dat je contact met me opneemt. Kun je me de laatste twee cijfers geven van het nummer waar het om gaat?

• Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 11 december 2019

Hi Romy,

Het nummer waarom het gaat eindigt op 75. Nogmaals dank!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 12 december 2019

Hi SandR! Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb het voor je aangepast. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

• Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 13 december 2019

Hi Romy, bedankt voor de aanpassing, het werkt. Fijne dag gewenst.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 13 december 2019

Fijn! Jij ook!

• Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 31 december 2019

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem ik kan niet naar mijn broer in België  bellen

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt

mvg.

Alex

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 2 januari 2020

Hoi Alex! Wat vreemd dat jij niet kunt bellen. Jij hebt namelijk geen blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb alsnog een reset geplaatst op het netwerk. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt. 

• Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 2 januari 2020

Top het is gelukt ! heel erg bedankt

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 3 januari 2020

Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen