Beantwoord

Buitenland bellen ?

  • 8 April 2019
  • 29 reacties
  • 1842 keer bekeken

Hallo .ik ben al enkele jaren klant bij Ben ,maar sinds ik mijn abonnement aangepast heb kan ik niet meer naar buitenland bellen ( heb dat dringend nodig ivm werk ) er zijn nu al twee facturen betaald van het nieuwe abonnement en het blijft geblokkeerd .graag snel oplossen !!!!
icon

Beste antwoord door Romy 8 April 2019, 14:49

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Wouter, ik heb dit even voor je nagekeken. Er stond geen blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt.
Romy ; bedankt voor de snelle service en reactie .het werkt 😃 .
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag toe. 🙂
Ik kan niet bellen naar buitenland..wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Aldina,

Zou je mij de laatste 3 cijfers van je mobiele nummer kunnen doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat je wel kunt bellen naar het buitenland.
713
Reputatie 5
Badge +6
Hi Aldina,

Bedankt voor het doorgeven. Je had nog een blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb dit voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.
Hallo,

Ook ik lijk een blokkade naar het buitenland te hebben. Zou dit voor mij nagekeken kunnen worden en eventueel worden verwijderd. Alvast dank!

Groet,

Mo
Reputatie 5
Badge +9
Hi Mo! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik meteen met je mee!
Hallo,

Ook ik kan niet bellen naar het buitenland. Kunnen jullie dit oplossen?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Myrandavanesch! Ik heb het voor je opgelost. Je zou zelf alleen nog over een kwartier het toestel opnieuw moeten opstarten. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag.
Hoi ik heb het zelfde probleem, als ik naar sommige buitenlandse nummers bel dan krijg ik de melding dat het niet is toegestaan. Kan dit verholpen worden?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Estelle21! Je hebt geen blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

ook ik kan niet naar het buitenland bellen, ik weet niet wat te doen

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Petronella! Je had nog een blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik wens je een prettige dag:blush:

Hallo “Ben team”,

Ik lijk ook een blokkade te hebben voor het bellen naar buitenlandse nummers. Zou deze verwijderd kunnen worden? Alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +9

Hi SandR! Goed dat je contact met me opneemt. Kun je me de laatste twee cijfers geven van het nummer waar het om gaat?

Hi Romy,

Het nummer waarom het gaat eindigt op 75. Nogmaals dank!

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi SandR! Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb het voor je aangepast. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Hi Romy, bedankt voor de aanpassing, het werkt. Fijne dag gewenst.

Reputatie 5
Badge +9

Fijn! Jij ook!

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem ik kan niet naar mijn broer in België  bellen

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt

mvg.

Alex

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Alex! Wat vreemd dat jij niet kunt bellen. Jij hebt namelijk geen blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Ik heb alsnog een reset geplaatst op het netwerk. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt. 

Top het is gelukt ! heel erg bedankt

Reputatie 5
Badge +9

Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag!

Reageer