Beantwoord

Buitenland super veel geld betalen

  • 28 April 2019
  • 5 reacties
  • 499 keer bekeken

Beste Ben/ben gebruikers,

Ik ben vorige week aangekomen in Japan, om mijn familie op te zoeken en ik wist al dat het me veel geld zou kosten als ik mijn 4g aan zou zetten, dus ik had hem al uitgezet.. nou kreeg ik 3 dagen geleden een berichtje dat ik €60 buiten mijn bundel was.. en dat vond ik echt idioot, want ik had mijn 4g gewoon uit staan... Ik ben dus nu aan het overwegen om weg te gaan bij ben, want wat een oplichterij gewoon! Ik zet dit bericht op de community omdat ik me afvraag wat jullie hiervan vinden en wat BEN zelf hiervan vind?!

ik hoor graag?!

mvg Flint Heijkamp.
icon

Beste antwoord door Merve 30 April 2019, 09:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Flint,

Begrijpelijk dat je het niet fijn vindt om buiten de bundel kosten krijgt op vakantie. Ik zou het ook niet fijn vinden. Echter is het zo dat alle kosten simkaart geregistreerd zijn. Het komt toch wel eens voor dat de kosten onterecht zijn. Om dit te kunnen uitzoeken moeten we de factuur afwachten. Zodra de factuur inzichtelijk is kunnen wij kijken of de kosten terecht zijn. Mocht de kosten onterecht zijn kunnen wij zeker de kosten voor je vergoeden. Ik hoop dat je alsnog een leuke tijd heb doorgebracht met je familie in Japan! Voor nu wens ik je een mooie dag.
Beste Merve,

Het factuur is nu binnen en ik heb gelezen dat het komt door 4G gebruik in het buitenland, dat lijkt mij erg sterk. Ik heb namelijk alles uit gezet, en ineens krijg ik 4 berichtjes achter elkaar dat er allemaal geld buiten mijn bundel is. Ik vind dit erg vervelend en ontzettend slech van jullie.

Ik hoor graag!

mvg Flint
Reputatie 5
Badge +9
Hi Flint. Ik zie dat je niet via jouw Ik-Ben omgeving bent ingelogd. Wanneer je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum verstuurt in een privé bericht kijk ik even met je mee.
Hoi Romy,

Hoe zou ik dat dan een privé bericht moeten sturen?

mvg Flint
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Flint! Mijn collega Romy heeft hierboven het woord privé bericht door gelinkt naar de pagina waar je ons een privébericht kunt sturen.

Reageer