Beantwoord

geen 4g in Buitenland alleen E (edge)

  • 15 June 2022
  • 3 reacties
  • 343 keer bekeken

Ik heb hetzelfde abonnement als mijn partner en een nieuwe mobiel die zelfs gereset is en de roaming aan stond. Terwijl bij de telefoon van mijn Partner 4g prima verbonden was bleef bij mijn mobiel de E staan en was deze vreselijk traag. Ligt dit aan mijn sim kaart? Aangezien ik pas 1 jaar geleden mijn abonnement geüpgraded heb? Of kan het iets anders zijn. Ik heb al veel tips opgevolgd vanuit dit forum, echter resetten kan ik zelf niet.

icon

Beste antwoord door Shaira 16 June 2022, 11:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Margret Heemskerk 

Bedankt voor het openen van dit topic!
Wat onhandig dat dit maar niet lijkt te lukken. Je kunt controleren in je telefoon of verbinden met 4g aan staat, dit doe je in de instellingen.

Daarnaast wil ik je adviseren om handmatig een ander lokaal netwerk te selecteren. Kies dan voor dezelfde als jouw partner heeft.
Mocht dit niet werken help ik je graag verder met het resetten van de simkaart.

Zou je mij hiervoor in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Beste Sharia,

Bovenstaande hebben wij al geprobeerd.

Graag zou ik mijn simkaart laten resetten.

[edit: persoonlijke gegevens verwijderd]

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Margret Heemskerk,

Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit bovenstaand bericht aangezien dit voor iedereen zichtbaar is.

Ik wil je dan ook attenderen hier voorzichtig mee te zijn online. 

De simkaart heb ik bij deze gereset. Graag je telefoon even helemaal uit en aan doen, roaming uit en aan en handmatig een netwerk selecteren.

Laat je mij even weten of het gelukt is? 

Reageer