Skip to main content

Ik ben nu al drie keer in het buitenland geweest en en elke keer stuiterde ik op hetzelfde probleem. Ik blijk geen internetverbinding te hebben er staat dat ik een E heb als verbinding. Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik wil graag mijn 4G terug. 

Hoi @JasperNL Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊

Als u een "E" ziet in plaats van 4G, betekent dit dat uw telefoon is verbonden met een zeer traag netwerk (EDGE). Controleer de mobiele data-instellingen van uw telefoon: zorg ervoor dat 4G of LTE is ingeschakeld en dataroaming is ingeschakeld. Als dit niet helpt, neem dan contact op met uw provider om de toegang tot 4G tijdens roaming te verduidelijken.

En wat doe je meestal onderweg als je in het buitenland bent? Bent u aan het lezen, naar muziek aan het luisteren of misschien iets anders? 😁

Als u een "E" ziet in plaats van 4G, betekent dit dat uw telefoon is verbonden met een zeer traag netwerk (EDGE). Controleer de mobiele data-instellingen van uw telefoon: zorg ervoor dat 4G of LTE is ingeschakeld en dataroaming is ingeschakeld. Als dit niet helpt, neem dan contact op met uw provider om de toegang tot 4G tijdens roaming te verduidelijken.

En wat doe je meestal onderweg als je in het buitenland bent? Bent u aan het lezen, naar muziek aan het luisteren of misschien iets anders? 😁

Als ik onderweg ben in het buitenland, probeer ik altijd een balans te vinden tussen werk en ontspanning. Vaak lees ik een boek of luister ik naar muziek om de tijd te doden. Soms geniet ik ook van het ontdekken van lokale cafés of het proberen van nieuwe gerechten. Maar als ik even helemaal wil ontspannen, speel ik graag een spelletje om mijn gedachten even af te leiden.

Een leuke optie om die ontspanning te ervaren, is Chacha-bets - Het is een geweldig platform om je geluk te beproeven en tegelijkertijd een plezierige tijd te hebben, ideaal voor als je onderweg bent en even iets anders wilt doen!

Dankjewel voor je bericht ​@kazhannna111  Jij vermaakt je wel in het buitenland zo te lezen! 😊 

Reageer