Beantwoord

Geen bereik in België

  • 2 August 2017
  • 11 reacties
  • 1222 keer bekeken

Ik was afgelopen week in België en had daar helemaal geen bereik, niet bellen en geen internet. "No Service" stond er op mijn telefoon. Hoe kan dat? Ik moet met mijn abonnement toch gewoon kunnen bellen in het buitenland? Kunt u dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jill 1 March 2019, 08:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jij zou zeker je abonnement gewoon in het buitenland moeten kunnen gebruiken, Louisa! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Hallo,

ik had vorige week exact hetzelfde probleem. Wat kan ik hier aan doen?

Groet,
-xander
Reputatie 5
Badge +7
Hi Xander,

Dat is natuurlijk niet fijn. Zou je mij jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik de instellingen voor je na.

Alvast bedankt.
Jill, het lijkt erop dat ik geen privebericht kan sturen.

groet,
Xander
Reputatie 5
Badge +9
Kan het via deze link?
Mijn zoon heeft geen bereik ik België
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht met onze chat. Mocht je nog vragen hebben, kun je me altijd een berichtje sturen!

Hi, 

 

Ik zit op dit moment in Portugal. Ik kan niet bellen en ik heb geen mobiel internet. Er staat geen service links boven. Kunt u dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Matthias

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Matthias! Wat onhandig dat je de simkaart niet in Portugal kunt gebruiken. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen

Hoi Matthias! Wat onhandig dat je de simkaart niet in Portugal kunt gebruiken. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen

Hoi Merve,

 

Ik heb het vanochtend met behulp van de chatfunctie van jullie klantenservice opgelost.

 

met vriendelijke groet,

 

Matthias

Reputatie 5
Badge +6

Fijn, dat het is gelukt! Ik wens je een mooie dag:blush:

Reageer