Beantwoord

"Geen service" in Italië

  • 21 July 2019
  • 14 reacties
  • 1174 keer bekeken

Mijn zoon kan geen contact maken met welk netwerk dan ook hier in Italië. Roaming staat aan en alles verder gecontroleerd. Kunnen jullie checken?
Gegevens zijn:

[edit: klantnummer en telefoonnummer verwijderd]

Groet, Niels Proost
icon

Beste antwoord door Romy 23 July 2019, 09:54

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Niels. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Kun je jouw toestel over een kwartier nog eens proberen?
Gaan we straks proberen! UPDATE: werkt nu! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne tijd in Italië! 😁
Ik kan ook geen contact maken met welk netwerk dan ook hier in Italië. Roaming staat aan en alles verder gecontroleerd. Kunnen jullie me helpen?

groet
severine
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen. Dan kijk ik even met je mee!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor het privé bericht. Ik heb geen blokkades gezien, maar ik heb voor de zekerheid jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat even weten of dit gelukt is!
Bedankt Romy maar ik ben nu weer terug van italie en zal niet weten of het gewerkt heeft. Ik heb mijn hele verblijf van 5 dagen geen service gehad. In Frankrijk daarvoor was het prima.

groet, Severine
Reputatie 5
Badge +9
Dat is echt balen, Severine. Mocht je weer in het buitenland verblijven kun je me laten weten of het heeft gewerkt. Voor nu wens ik je een fijne dag!
Hi! Ik ben in Italië en heb precies het zelfde probleem als hierboven staat omschreven. Zou je mijn simkaart ook kunnen resetten?

alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik kijk graag even met je mee. Kun je mij in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer het gaat? Graag ontvang ik ter controle de bijbehorende postcode+huisnummer en de geboortedatum!
Hoi Romy,

Zou je mij ook met dit probleem kunnen helpen. Ben in Italië en heb geen service.

Alvast veel dank.

Guido
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @guido.israel! Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al geholpen bent door mijn collega van de klantenservice. Is het nog gelukt om verbinding te maken in Italië?

Hoi!
 

ik ben op dit moment in Italië en ik kan geen verbinden maken met een enkel netwerk? Ik heb al aan en uitzetten geprobeerd en ook een andere telefoon en ook de klantenservice kon me niet helpen. Dus ik vroeg me af wat ik nog kon doen?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @L.jet! Ik help je graag verder met een oplossing hiervoor. Zou je mij via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik verder je gegevens in.

Reageer