Beantwoord

kan niet bellen of gebeld worden in griekenland

  • 2 October 2021
  • 14 reacties
  • 199 keer bekeken

Wij zijn op vakantie in Griekenland nu en ik kan niet naar Nederland bellen en ook niet gebeld worden. Ik heb alle stappen doorlopen die aangegeven staan en heb ook al handmatig provider ingesteld, niets helpt… wij gaan ieder jaar naar Griekenland en heb hier nog nooit last van gehad en nu ineens wel terwijl er niets aan mijn abb. Verandert is. Ik vind dit heel irritant en geen fijn gevoel dat ik niet bereikbaar ben en ook niet zelf kan bellen naar wie ook maar. Geen veilig gevoel. Dus ik zie dit graag opgelost worden. Wij zitten in Kos.

 

groet Maureen

icon

Beste antwoord door Merve 12 October 2021, 11:00

Bekijk origineel

14 reacties

Waarom krijgen andere mensen wel reactie op hun vraag maar ik niet?

 

maureen

Reputatie 5
Badge +6

Hi Maureen, sorry voor mijn late reactie. Wij werken altijd op volgorde. Sorry als jouw vraag is overgeslagen. Dit was niet bewust gedaan. Wel kan ik je vertellen dat het netwerkprobleem in Griekenland niet aan Ben ligt maar aan de gastprovider daar. Daar kunnen wij niet veel mee doen. Ik adviseer je om verbinding te maken met de provider '’WIND'’. Dit lijkt namelijk vaak te werken. 

Hallo,

ik heb ook handmatig via Wind geprobeerd maar ook dat werkte niet, mijn vriend heeft andere provider en hij kon wel bellen en gebeld worden dus dat vind ik raar en zou toch zeggen dat het aan Ben ligt…ook andere Nederlanders die we daar ontmoet hebben konden gewoon bellen en gebeld worden (ook zij hadden andere provider) 

we zijn inmiddels weer thuis dus het is nu niet meer relevant. 

Reputatie 2
Badge +1

Wat vervelend dat het niet gewerkt heeft, @Mauvlas2412 .

Wellicht kun je mijn klantenservice contacteren voor een vervangende simkaart zodat dit in de toekomst niet gebeurd! 

Ik heb al eerder aangegeven dat met een andere provider, Aldi-Talk, hetzelfde netwerk Cosmote, op exact dezelfde locatie in Griekenland bellen uitstekend verliep. Ook reeds e.e.a. gereset en nieuwe SIM ontvangen. Hierop geen enkele reactie van BEN.
Daarom nogmaals: doe er wat aan, en neem je klanten serieus.

Hoi, ik ben nu bijna 2 dagen in Griekenland en kan niet bellen. Vervelend omdat ik wandel en dan taxis moeten regelen zonder telefoon.

Twee maanden geleden zelfde in België. Daarna uitgebreid met Ben gebeld maar handmatig een ander netwerk zoeken is geen oplossing. Ik wil graag een nieuwe simkaart ontvangen en geen kluitje in het riet. Dit is zo waardeloos, ik vertrouw dat m'n telefoon werkt en zo niet dan zit ik echt met de handen in t haar. 

Help me aub !

 

Wind en Vodafone doen het ook niet. Da's geen alternatief.

Hallo BEN,

Wanneer krijg ik antwoord, ik kan nog steeds niet bellen!!!

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @bakmeel ,

Wat vervelend dat dit alles geen resultaat heeft opgeleverd.

Stuur mij even jouw gegevens in een privéberichtje zodat ik met je mee kan kijken naar een alternatieve oplossing. Daarnaast is de community een kanaal waar het even duurt voor je antwoord ontvangt. Mocht je hier sneller mee geholpen willen worden kun je altijd contact opnemen met mijn klantenservice

Reputatie 2
Badge +1

Hi @mf.janssen ,

Wat vervelend dat het nog altijd niet gelukt is. De reactietijd op de community is langer dan als je contact opneemt met de klantenservice

Ik wil je hier dan ook naartoe verwijzen zodat mijn collega's je kunnen helpen om de simkaart te resetten. 

Beste Shakira,

Ik kan de klantenservice juist niet bellen. Dat is het probleem. En Twitter en Facebook heb ik niet.

Herstel of reset aub mijn simkaart. Ik lees dat mijn probleem dan is opgelost.

Ik ga echt overstappen naar een andere provider, ik word van het kast naar de muur gestuurd zonder inhoudelijk reactie. En ik kan hier niks, noppes, nul. Dus graag hulp!

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @mf.janssen ,

Ik help je daar graag verder mee. 

Stuur mij dan ook jouw gegevens in een privéberichtje

Ik zal jouw simkaart dan even resetten voor je. 

, ik ben Marc Janssen

[edit post: gegevens verwijderd]

Ik hoop dat het hiermee lukt.

En anders stuur ik nog aanvullende info.

Fijn dat jullie het nu oppakken!!!

Vriendelijke groet Marc Janssen

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marc, zou je alle gegevens via privébericht doorgeven? Ik adviseer je om je privégegevens niet openbaar te delen.

Reageer