Beantwoord
Niet kunnen bellen naar het buitenland
Hallo,
Ik zit nu al meerdere jaren bij Ben en heb meerdere malen meegemaakt dat ik niet kan bellen naar het buitenland. Zojuist probeerde ik te bellen naar Laos en ja hoor, weer is dit niet toegestaan?! Waarom is dit en wat kan hier aan veranderd worden, want dit wordt ondertussen toch wel een beetje irritant (sorry voor mijn directheid).
Ik kan op de website helaas niet duidelijk vinden waar ik eenvoudig een mailtje kan sturen naar Ben, dus daarom hoop ik via het Forum een antwoord te kunnen krijgen.
Ik zit nu al meerdere jaren bij Ben en heb meerdere malen meegemaakt dat ik niet kan bellen naar het buitenland. Zojuist probeerde ik te bellen naar Laos en ja hoor, weer is dit niet toegestaan?! Waarom is dit en wat kan hier aan veranderd worden, want dit wordt ondertussen toch wel een beetje irritant (sorry voor mijn directheid).
Ik kan op de website helaas niet duidelijk vinden waar ik eenvoudig een mailtje kan sturen naar Ben, dus daarom hoop ik via het Forum een antwoord te kunnen krijgen.
Beste antwoord door Angelique
Hoi moi88, jeetje onwijs onhandig! Zeker omdat je aangeeft dat je dit al een paar keer hebt meegemaakt. Om het probleem eens en voor altijd op te lossen heb ik de instellingen op de simkaart aangepast. Wil jij over een minuut of 5 je toestel herstarten zodat de simkaart de wijziging kan oppakken? Hierna zou het bellen naar het buitenland moeten lukken. Laat je het mij weten?
Let wel op dat het bellen vanuit Nederland naar een land binnen of buiten de EU geld kost. Voor een overzicht van de tarieven kun je hier terecht.
Bekijk origineelLet wel op dat het bellen vanuit Nederland naar een land binnen of buiten de EU geld kost. Voor een overzicht van de tarieven kun je hier terecht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.