Beantwoord

niet naar het buitenland kunnen bellen

  • 27 April 2018
  • 8 reacties
  • 228 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb net mijn nieuwe Ben sim kaart met de post gekregen. Nu kan ik wel sms-en naar het buitenland maar niet bellen. ik zag aan eerdere vragen hier met hetzelfde dat iemand van ben iets moet veranderen in de sim instellingen om dat mogelijk te maken. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Rox 30 April 2018, 09:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Peso! Wat gezellig dat je bent overgekomen naar Ben 😃 Het klopt dat jij nog niet naar het buitenland kunt bellen, dit komt omdat je een nieuw telefoonnummer in gebruik hebt genomen. Meer daarover lees je in dit topic.
L.S.,
Ook ik kan niet bellen naar het buitenland, ook niet na de vanochtend uitgevoerde reset aan jullie kant en aan mijn kant een herstart van mijn telefoon.
Mijn nummer eindigt op 4797

Ben hulpeloos,
-John-
Reputatie 5
Badge +12
L.S.,
Ook ik kan niet bellen naar het buitenland, ook niet na de vanochtend uitgevoerde reset aan jullie kant en aan mijn kant een herstart van mijn telefoon.
Mijn nummer eindigt op 4797

Ben hulpeloos,
-John-


Ik help je hier graag verder bij jmegens! Zou je mij hiervoor via een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer willen sturen? Dat kan je doen via dit account.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb je gegevens inmiddels ontvangen en zie dat er geen blokkade actief is op het bellen naar het buitenland. Ervaar je de problemen met bellen alleen naar dat specifieke telefoonnummer of ook bij andere nummers?
Het gaat om een nummer in Engeland (UK). Een ander nummer in de UK kan ik wel bellen.
Het "bandje" dat afgespeeld wordt is toch echt een vrouwen stem van Ben.
Wat kan de reden zijn dat ik een bepaald nummer niet kan bellen?
Heb ik zelf invloed op welke nummers geblokkeerd worden door Ben?
N.B. voor zover ik kan zien is de lijst 'Oproep blokkeren'op mijn telefoon leeg.
Reputatie 5
Badge +12
Ik zou dat voor de zekerheid graag willen testen. Zou je de Ben simkaart in een ander toestel willen stoppen en dan een nieuwe belpoging willen wagen?
hallo, ook ik kan niet bellen naar buitenlandse nummer. kom er net achter. krijg de melding dat dit niet in toegestaan. kunnen jullie dit oplossen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Lientjeeefje. Ik heb dit voor je aangepast! Je kunt jouw simkaart over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is. Let er wel op dat bellen naar het buitenland extra kosten met zich meebrengt.

Reageer