Beantwoord

Verhuizen naar het buitenland, Ben(Nederlands nummer) behouden

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 1561 keer bekeken

Komende maand ga ik verhuizen naar het buitenland (Scandinavie, Zweden), en nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om mijn Ben abonnement te behouden.
Ik heb een Sim only met data en belminuten. Moet ik dit omzetten naar een prepaid? Of kan ik mijn abonement gewoon in het buitenland blijven gebruiken? (zonder regelmatige terugkeer in Nederland).

Ik hou graag een Nederlands nummer, en neem een aparte/nieuwe simkaart voor bellen binnen mijn nieuwe woonomgeving.
icon

Beste antwoord door Romy 16 January 2019, 15:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Alra. Wat spannend dat je gaat verhuizen naar het buitenland. Je kunt in het buitenland gebruik maken van de simkaart, maar wanneer er onredelijk gebruik wordt geconstateerd zal je een toeslag op het tarief moeten gaan betalen. Hier vind je daar meer informatie over.

Ik wil je adviseren om een nieuw abonnement met nummerbehoud af te sluiten in Zweden. Op die manier kun je jouw nummer behouden en gebruik maken van de meest voordelige bundels.
Je kan er ook voor kiezen om jouw abonnement te behouden, maar dan betaal je extra.
Hoi Romy,
Dank voor je reactie! Bedoel je een nieuw abonnement in het buitenland, via Ben? Of bij een andere (buitenlandse) profider. Het gaat mij vooral om het Nederlandse nummer, aangezien ik nog vaak naar Nederland ga bellen + waarschijnlijk nog regelmatig in Nederland ben.
Reputatie 5
Badge +9
Ja, ik bedoelde naar een nieuwe provider. Je kan er ook voor kiezen om het abonnement te behouden natuurlijk. 🙂
Ah ik snap m! Dank voor je reactie 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je alvast een fijn weekend!

Reageer