[Info] Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar mijn simkaart is nog niet actief. Wat nu?

  • 10 April 2019
  • 0 reacties
  • 1273 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Het is natuurlijk hartstikke leuk dat je naar ons toe overstapt! Je hebt daarbij de keuze om jouw telefoonnummer mee te nemen. We krijgen op de Community geregeld vragen over waarom het Ben abonnement nog niet is ingegaan terwijl er wel nummerbehoud is aangevraagd.

 

Eigenlijk is de reden heel simpel waarom je simkaart nog niet actief is. Ik wil jou niet met dubbele kosten opzadelen. En daarom activeer ik pas je Ben simkaart op de dag waarop jouw oude vertrouwde nummer wordt overgezet naar Ben. Wanneer ik je simkaart eerder zou activeren, da ga ik ook direct betalen voor je Ben abonnement. Maar je betaald dan ook kosten voor je abonnement welke bij je huidige provider loopt.

 

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je heel bewust al gebruik wilt maken van je Ben abonnement terwijl je nummer nog niet is overgezet naar Ben. Dit is gelukkig ook mogelijk! Via deze pagina kun je een verzoek indienen om je Ben abonnement alvast te activeren. Je krijgt dan wel een ‘tijdelijk’ nummer. Het nummer kun je terugvinden op de houder van je Ben simkaart.


0 reacties

Geen reactie

Reageer