Ben gek op huisdieren!

  • 17 December 2018
  • 12 reacties
  • 1022 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo allemaal!
Ik ben benieuwd naar jullie huisdieren, dus hier mag je zoveel foto’s en grappige, lieve, ontroerende anekdotes van je trouwe vriend(in) delen als je wil.

Zelf heb ik een konijntje genaamd Jagger. Jagger is bijna 8 maanden oud en hij is een Rex widder. Hij kan onwijs lief zijn, maar zijn bijnaam is niet voor niets “Duiveltje”. Hij heeft namelijk al meerdere internetkabels en opladers doorgebeten, maar op zo’n schatje kun je niet lang boos blijven toch? Jagger woont gezellig binnen bij mij, en is het grootste gedeelte van de dag lekker vrij om te rennen en springen.


12 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik had vroeger altijd twee goudvissen. Dan mocht ik ze samen met m'n moeder voeren. Tijdens het schoonmaken werden de vissen altijd in een ander bakje gezet. Terwijl m'n moeder de kom schoonmaakte mocht ik de vissen dan aaien. Ja, ik aaide ze echt. Top tijd. Ze zagen er ongeveer allebei zo uit:



(ps. ze heette Saskia en Serge)
Reputatie 2
Ik had vroeger altijd twee goudvissen. Dan mocht ik ze samen met m'n moeder voeren. Tijdens het schoonmaken werden de vissen altijd in een ander bakje gezet. Terwijl m'n moeder de kom schoonmaakte mocht ik de vissen dan aaien. Ja, ik aaide ze echt. Top tijd. Ze zagen er ongeveer allebei zo uit:



(ps. ze heette Saskia en Serge)


Geniaal! Had nog geiniger geweest als het duiven waren..
Badge
Had vroeger een goudvis, die ik helaas te veel gevoerd heb, toen had er dus geen meer.... ook hadden We vroeger thuis een hond, ik was dol op floortje. Mijn vader heeft een tijdje een kat gehad en mijn jongere zusje heeft konijnen.
Reputatie 5
Badge +9
Leuk dat je je verhaal doet over je huisdieren! Ik hou van honden en katten! Ik heb momenteel twee oppashondjes over de vloer. Lekker een beetje wandelen overdag, maar ze brengen het grootste gedeelte volgends mij slapend door... haha. Ik vind het wel gezellig, maar zelf honden nemen vind ik voor nu nog een te grote verantwoordelijkheid. Wil je later zelf nog huisdieren?

Badge
Ik kan geen huisdieren meer nemen, in het gebouw waar ik woon zijn huisdieren verboden. 😢
Reputatie 4
Badge +4

Ik vond dit topic van @Felice .

Dus denk, ook even weer uit de mottenballen halen. Dit is 1  van de huisdieren die ik heb. Hij luistert heel goed naar de naam Billy, alleen doettie niet altijd alles wat ik zeg. 😂

 

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor de foto! @Friesian  Volgens mij is Billy een ontzettende lieverd, doe maar de groeten van ons! 😍

Reputatie 3

Leuk weer @Friesian ! 😊

Reputatie 4
Badge +4

Dit zijn trouwens mijn andere huisdieren in mijn bak. Tegenwoordig gaat het even wat minder door een behandeling van mijn bak tegen algen.

 

Reputatie 4
Badge +1

Wat prachtig @Friesian  Ik zie dat jij erg goed voor de vissen zorgt, wat een hoop mooie planten erin! 🐟🐡🐠

Reputatie 3

Ik ben dol op huisdieren. Ik ben mijn gehele jeugd opgegroeid met altijd een hond (kortharige Duitse herders) en een kat om mij heen. Helaas is dit niet meer mogelijk vanwege werk, want een hond moet je toch uitlaten ergens halverwege de dag en allergieën in mijn huishouden.

In het verleden toen ik net samen woonde, hadden we wel een goudvis in een kom (maar hoe zielig is dat...), maar meerdere malen heb ik ‘s-ochtends een vis vast geplakt op het vinyl voor het kastje waar de kom op stond aangetroffen….. Ja, ik begrijp zo’n actie wel, maar het beestje had wel beter even moeten nadenken… 😊

Maar wat ik niet begrijp is dat men uiterst gevaarlijke beesten kan én mag houden. Tegen ‘gevaarlijke’ honden worden maatregelen genomen, maar het houden van giftige slangen (en het laten ontsnappen….) kan en mag allemaal. Echt te zot voor woorden.

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor jouw reactie @RicoK   Nee sommige dieren moet je echt niet in huis nemen natuurlijk. Erg zielig om dat soort verhalen te horen, ik snap dat ook nooit!  😢

Reageer