Tip van de Week: Podcasts!

  • 16 September 2020
  • 0 reacties
  • 340 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Voor mij het allerbeste om mij te helpen bij mijn werk: een goede podcast. En ik zal niet de enige zijn! Ook nu we meer thuiswerken (of misschien omdat we meer thuis werken) is de podcast populairder geworden! Ik vind het zelf heel fijn dat er echt over elk dingetje een podcast is, zodat je zoveel informatie krijgt over alles wat bij mij interesseert. Hieronder een paar podcasts die ik zelf luister:

 

Daders
In deze podcast van Radio 1 gaat journalist van EenVandaag Cas de Jong het gesprek aan met een aantal criminelen die voor verschillende vergrijpen in de gevangenis of TBS-kliniek hebben gezeten om erachter te komen wat deze mensen tot hun misdaad leidde en of ze spijt hebben.

 

Trust Nobody
Een podcast over een van mijn favoriete tv-programma’s! Ook dit seizoen dompel ik mezelf onder in de val die AVROTROS voor mij zet waarbij ik er nooit achter ga komen wie de mol is maar onverminderd geobsedeerd elke week mijn punten in zet om al mijn vrienden in de Mol poules te verslaan. Elger, Mark en Nelleke helpen mij hier een stukje mee. Zij bespreken alles wat er in de afleveringen gebeurd. Echt een aanrader!

 

Pruikentijd
Opnieuw een podcast over een andere favoriete show van mij: RuPaul’s Drag Race! Dit programma komt ein-de-lijk naar Nederland en gelukkig is een podcast bij die alle T vertelt over de queens. Aangezien ik podcasts over de originele versie en andere versies van het programma ook altijd volg, is dit echt een geweldige variant voor Drag Race Holland. Start your engines!

 

Al deze podcasts kun je beluisteren via Spotify. Dit is dan ook meteen mijn favoriete platform om podcasts via te beluisteren. Welke podcast luister jij altijd? Ik ben benieuwd naar de aanraders!


0 reacties

Geen reactie

Reageer