Beantwoord

Geen service

  • 7 februari 2020
  • 3 reacties
  • 574 keer bekeken

Ik heb sinds 7 februari rond een uur of 12 geen service meer. Hierna heb ik de klantenservice gebeld. En de simkaart in een andere toestel geplaatst, dit gaf geen ander resultaat en de vriendelijke klantenservice wist mij helaas ook niet verder te helpen. Ook op de dekkingskaart was geen probleem te vinden. Ik hoop zo spoedig mogelijk geholpen kunnen te worden. 

 

icon

Beste antwoord door Romy 10 februari 2020, 11:52

Hi! Ah, wat onhandig! Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden. Laat me even weten of dit het verschil heeft mogen maken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ah, wat onhandig! Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden. Laat me even weten of dit het verschil heeft mogen maken!

Hi, ik ben net in Duitsland en nu heb ik geen service meer, ik heb al geprobeerd mijn telefoon aan en uit te zetten en handmatig een netwerk te selecteren, maar dat heeft niet gewerkt. 

 

Groetjes,

Nina

Reputatie 4
Badge +5

Hi Nina! Wat onhandig dat je geen gebruik kunt maken van het netwerk in Duitsland. Ik heb de instellingen voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.

Reageer