Beantwoord

Huawei P20 Lite wachtwoord voor ontgrendelen vergeten

  • 18 February 2019
  • 5 reacties
  • 5396 keer bekeken

Helaas ben ik mijn wachtwoord voor het ontgrendelen van de telefoon vergeten. Nu zag ik direct de volgende mogelijkheden:

  • Na backup van gegevens een harde reset uitvoeren, echter lijkt de backup van foto's niet aan te
staan (alleen apps en contacten) dus is dit niet gewenst.
  • Mijn Huawei apparaat is gekoppeld aan mijn google account, dus zou ik verwachten dat ik via
het menu 'beveiliging' een nieuw wachtwoord kan opgeven, helaas kan dit niet.
  • Alle online beschikbare programma's voor het ontgrendelen van je telefoon zonder dataverlies zijn
niet compatible met de Android versies van 4.4 of hoger.
  • Op het apparaatscherm komt niet de optie 'wachtwoord vergeten'naar boven waardoor je het
probleem kunt verhelpen, lijkt niet meer ingebouwd.

Wat kan ik hier nog aan doen?
icon

Beste antwoord door Jill 19 February 2019, 09:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Amanda,

Ai dat is niet fijn! ik zie dat je al aardig wat opties hebt geprobeerd. Ik weet dat dit kan met een harde reset. Alleen zoals je zelf al aangaf is dit niet de gewenste manier omdat je op deze manier je foto's kwijt raakt. Wat ik je wil aanraden is om contact op te nemen met Huawei. Misschien dat zij nog een andere manier weten.
Hi Jill,

Dank je wel Jill. Ik heb Huawei gisteren al een berichtje verzonden, hoop dat ze een oplossing hebben met bijv. het IMEI nummer van mijn toestel. Die is zichtbaar aan de achterzijde onder de batterij of in je google-accountbeheer als je apparaat gekoppeld is. Als ik zelf zoek op mogelijkheden met dit nummer zijn er diverse aanbiedingen om het toestel te ontgrendelen, echt tegen een flinke prijs.

Nog even afwachten dus. Zal mijn topic wel updaten, aangezien ik verwacht dat steeds meer mensen met een Android tegen dit probleem aan lopen. Samsung heeft hiervoor al zelf een oplossing ingebouwd via ‘Find My Mobile.’ Hopelijk volgt Huawei voor zijn nieuwste modellen ook snel!

Groetjes
Reputatie 5
Badge +9
Hi Bedankt voor jouw antwoord. Ik hoor graag wat er uit is gekomen. Ik wens je in ieder geval een fijne dag toe.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie een harde reset als enige oplossing.
Mocht er toch een andere optie zijn dan hoor ik het graag.
Ben benieuwd.

Groet Richard

Je kan met je aankoop bon en alle andere beschikbare gegevens naar en service centrum gaan, daarmee daar aantonen dat jij de eigenaar bent en dan zullen ze je vast wel helpen.

huawei ontgrendelen zonder code:https://consumer.huawei.com/nl/support/service-center/

Reageer