Korte Time-lapse zien?

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Maak jij ook wel eens een Time-lapse? 

 

 

Korte Time-lapse gemaakt met een Huawei P30 lite

 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Richard, leuk je weer eens te zien op de community! Hoe gaat het met je? :blush: Goede timelapse! Ik had er toevallig dit weekend eentje gemaakt, maar die is niet zo profi als de jouwe helaas :disappointed_relieved:  We waren op fietstocht vlakbij Ede! Ik kan hem jammer genoeg niet echt makkelijk uploaden, maar misschien ook maar beter ook haha. Ik moet nog een beetje oefenen als ik jouw filmpje zo zie!

Reputatie 6
Badge +3

Gaat super goed met me. Ik ben de horeca uit gegaan na 17 jaar bij de zelfde werkgever gewerkt te hebben. En werk nu al een jaar en 3 maanden in een ziekenhuis. Als medewerker  logistiek en accomodatie service  en één keer per week doe ik patiënten vervoer. En vervoer ik patiënten binnen het ziekenhuis van a naar b.

 

Erg naar mijn zin. Kortom het gaat goed. 

Reputatie 5
Badge +9

Spannend zo’n switch van horeca naar het ziekenhuis. Dat ligt ook nogal uitelkaar. Maar soms is iets anders ook wel eens fijn. Ben je dan ook van de avond- en nachtdiensten af, of dat niet?

Reputatie 6
Badge +3

Spannend zo’n switch van horeca naar het ziekenhuis. Dat ligt ook nogal uitelkaar. Maar soms is iets anders ook wel eens fijn. Ben je dan ook van de avond- en nachtdiensten af, of dat niet?

Ja tot 20.00 is de langste dienst. Dus regelmaat en rust is er nu voor me. En een contract voor onbepaalde tijd gekregen in januarie. Dus super blij. 

 

 

Reageer