Skip to main content
Beantwoord

ander telefoonnummer op mijn ben pagina

• 9 januari 2019
  • 3 reacties
  • 328 keer bekeken

Ik ben wat aan het rondkijken op mijn ben pagina, en ik zie op de ene pagina (bijvoorbeeld Mijn Abonnement) mijn telefoonnummers en als ik naar een andere pagina ga (bijvoorbeeld instellingen voor internet buiten de EU) staan daar opeens telefoonnummers die niet van mij zijn. Telefonisch doorgeven van mijn bevindingen lukt niet, vandaar via deze weg.

Beste antwoord door Romy

Hi Stevenz. Bedankt voor jouw oplettendheid! Ik wil je vragen om hier een screenshot van te sturen via een privé bericht op onze Facebook pagina. Dan helpen mijn collega's je graag verder.
Bekijk origineel

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2019
Hi Stevenz. Bedankt voor jouw oplettendheid! Ik wil je vragen om hier een screenshot van te sturen via een privé bericht op onze Facebook pagina. Dan helpen mijn collega's je graag verder.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 11 januari 2019
Is er ook een andere manier? Ik heb geen Facebook account (of een ander social media account).

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 15 januari 2019
Hi Stevenz, ik zie dat een van mijn collega's een verzoek heeft doorgestuurd om de telefoonnummers uit jouw Ik Ben pagina te verwijderen. Zodra dit gebeurd is krijg je hier een e-mail over.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen