Beantwoord

Ben Kind koppelen

  • 7 October 2020
  • 9 reacties
  • 2327 keer bekeken

Het koppelen van de app met de Ben Kind app lukt niet. Bij het scannen van de qr-code is er steeds de melding dat qr-code onbekend is. Ik heb de apps op beide toestellen al opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat. Ik heb 1 abonnement alleen dat voor mijn zoon. 

icon

Beste antwoord door erik_huizing 30 August 2022, 21:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @SuzanneO!

Ik kan me voorstellen dat je deze functie wil inschakelen! Jammer dat dit niet lukt! Ik kan voor het telefoonnummer op afstand Ben Kind aanzetten. Zou je hiervoor via een privébericht in dit profiel het telefoonnummer waar het om gaat en je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan maak ik het voor je in orde.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @SuzanneO!

k heb een onderzoek voor je uitgezet om dit voor jullie op te lossen zodat jouw zoon ook eens alles in kan zien op de app. Binnen enkele werkdagen krijg je hier via de e-mail een terugkoppeling over. Mocht je dan nog vragen hebben, sta ik ook voor je klaar via dit topic.

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @SuzanneO!

Ik heb een terugkoppeling ontvangen over deze situatie. Het lijkt er namelijk op dat de problemen worden veroorzaakt in de telefoon van jouw zoon. Ik raad je aan om een aparte QR-code scanner te downloaden. Deze app zou je hier bijvoorbeeld voor kunnen gebruiken. Ik hoor graag of het dan wel werkt!

@Jolijn Ik had inderdaad ook al een qr-scanner gedownload. Die scant wel moeiteloos. Maar hoe verwerk je dat dan in de app? Zal deze app ook eens proberen. 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @SuzanneO ! Als jij de QR-code hebt op jouw app, kan jouw zoon deze scannen via de QR-scanner app als hij ook ingelogd is de op de Ben app. Als het goed is, zou het dan doorgeschakeld moeten worden naar de Ben app waarmee het ingesteld kan worden.

Bij mij lukt t ook niet om de kind app geactiveerd te krijgen. Mijn zoon heeft nog geen inloggegevens om op zijn kind app in te loggen. De qr scanner geeft telkens een foutmelding. Wat nu?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @RobbertB! Mag ik misschien weten om wat voor toestel dit gaat?

Ouderlijk toestel met QR-code op lichte modus!

Bij mij ging het in eerste instantie ook constant mis. Er moet op worden gelet dat het ouderlijk toestel op lichte modus staat. Dus wit scherm om de QR code heen, geen zwarte achtergrond. Anders worden de buitenste vakjes niet door de QR-scanner herkend 😏. Daarom gaat het constant mis.

Eenmaal in lichte modus ging het in één keer goed.
Ps. Het kind hoeft niet eerst zelf vooraf een account aan te maken. De inlog voor het kind wordt na scannnen QR-code verder doorlopen.

Groet,
Erik

Reputatie 4
Badge +1

@erik_huizing 

 

Hartelijk dank nog voor het meedenken Erik!

 

Groeten van Fatima

Reageer