Gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen voor IkBen

  • 16 May 2018
  • 3 reacties
  • 2354 keer bekeken

Hallo Ben,
Ik probeerde in te loggen en bendan mijn gebruikersnaam/wachtwoord kwijt. Er wordt dan gezegd dat het naar mijn e-mail adres wordtik gestuurd, maar heb hiervan nog steeds niks ontvangen.


Mvg

Rox 5 jaar geleden

Hoi Vincesmolders! Om te beginnen heb ik jouw email adres en telefoonnummer uit het topic verwijderd. Het is niet toegestaan deze gegevens openbaar te delen, dit om jouw privacy te waarborgen. Meer daarover kun je lezen in onze huisregels.



Balen dat de email met jouw gebruikersnaam niet bij je lijkt aan te komen. Als jij een Ben abonnement aanvraagt wordt er automatisch een gebruikersnaam aangemaakt, in jouw geval is dit vincesmolders0 ik heb zojuist een email verstuurd om een wachtwoord in te stellen. Ik zie dat jij gebruik maakt van een Gmail adres, hierdoor kan het voorkomen dat onze emails is de spam/ongewenst/ reclame map terecht komen. Dit kun je gelukkig heel gemakkelijk oplossen door no-reply@ben.nl en no_reply@ben.nl aan je contactenlijst toe te voegen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Vincesmolders! Om te beginnen heb ik jouw email adres en telefoonnummer uit het topic verwijderd. Het is niet toegestaan deze gegevens openbaar te delen, dit om jouw privacy te waarborgen. Meer daarover kun je lezen in onze huisregels.

Balen dat de email met jouw gebruikersnaam niet bij je lijkt aan te komen. Als jij een Ben abonnement aanvraagt wordt er automatisch een gebruikersnaam aangemaakt, in jouw geval is dit vincesmolders0 ik heb zojuist een email verstuurd om een wachtwoord in te stellen. Ik zie dat jij gebruik maakt van een Gmail adres, hierdoor kan het voorkomen dat onze emails is de spam/ongewenst/ reclame map terecht komen. Dit kun je gelukkig heel gemakkelijk oplossen door no-reply@ben.nl en no_reply@ben.nl aan je contactenlijst toe te voegen.

Ik kan niet inloggen, omdat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nooit heb gekregen. Dus nu kan ik niet bij mij gegevens.

Reputatie 5
Badge +9

Goedemiddag, goed dat je even contact opneemt! Ik kijk graag met je mee alleen ben je niet ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Kun je in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer verstrekken?

Reageer