ik ben slechtziend en maak dus veelvuldig gebruik van de zogeheten pinch-to-zoom functies op smartphones. In de ben app (voor android, maar denk ook bij iOS dit probleem zich voordoet) kun je de community niet zoomen.
kan dit probleem verholpen worden ?
dat komt denk ik doordat de webmasters deze metatags in de head van de html gebruiken.
code:
met name: user-scalable=no
code:
Beste antwoord door Shanna
Hoi ikBenH, bedankt voor je vraag! Ik zal dit voorleggen aan de juiste persoon en vragen of zij daar naar kunnen laten kijken. Is het wel mogelijk om deze functie te gebruiken in de browser zelf?
Hoi ikBenH, bedankt voor je vraag! Ik zal dit voorleggen aan de juiste persoon en vragen of zij daar naar kunnen laten kijken. Is het wel mogelijk om deze functie te gebruiken in de browser zelf?
in de mobiele browser van chrome in android kun je onder instellingen >> accessibility >> force zoom aanzetten om zo de htmltag uit te zetten, de app heeft die optie natuurlijk niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.