Beantwoord

Jaaroverzicht maandelijks verbruik

  • 31 August 2017
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Over een maand eindigt mijn 24-maanden abonnement en wil ik deze verlengen. Ik wil graag een passend abonnement maar heb geen idee hoeveel belminuten ik per maand verbruik. Aangezien ik 600 belminuten per maand heb en daar nooit over heen ga wilde ik dit aantal behouden. Helaas is deze optie er niet meer en moet ik dus kiezen tussen 300 en onbeperkt. Is het mogelijk om een overzicht te ontvangen van het maandelijkse verbruik van afgelopen jaar? Hierop kan ik dan mijn keuze tussen 300 minuten en onbeperkt baseren. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Angelique 1 September 2017, 09:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Zora, leuk dat je wilt verlengen bij ons! Heb je al iets gezien waarvan jouw hart sneller gaat kloppen? Bijvoorbeeld een nieuw abonnement met toestel of ga je voor een Sim Only?

Via jouw Ik Ben pagina heb je toegang tot de specificaties van de facturen over de afgelopen periode. Op de specificaties zijn de minuten terug te vinden. Je zou deze minuten bij elkaar op kunnen tellen om zelf een overzicht te krijgen. Let wel op, Ben rond de gebelde minuten af naar boven. Stel jij belt 5:35 minuten, dan telt dit als 6 hele minuten. Via jouw persoonlijke Ben App of pagina zie je ook het verbruik terug van de huidige maand.
@Angelique & Ben:

Ik heb dezelfde vraag. Graag zou ik meer inzicht willen in mijn belgebruik. Voor de huidige maand kan ik dit eenvoudig terugzien in de Ik Ben pagina. Maar, ik ben natuurlijk geinteresseerd in het verbruik van de afgelopen maanden. Moet ik nu echt per factuur, alle minuten zelf bij elkaar optellen om zo aan het bel- en dataverbruik te komen? Dat is erg omslachtig. Ik zou het erg gebruiksvriendelijk vinden als dit ook in de Ik Ben pagina te zien is. Of willen jullie niet dat inzichtelijk wordt dat je eigenlijk een te hoog abonnement hebt... Ik ga even uit van het positieve.

Dus ik zou zeggen: met stip op 1 voor 2018 als nieuwe functionaliteit!
Reputatie 6
Badge +8
@Angelique & Ben:

Ik heb dezelfde vraag. Graag zou ik meer inzicht willen in mijn belgebruik. Voor de huidige maand kan ik dit eenvoudig terugzien in de Ik Ben pagina. Maar, ik ben natuurlijk geinteresseerd in het verbruik van de afgelopen maanden. Moet ik nu echt per factuur, alle minuten zelf bij elkaar optellen om zo aan het bel- en dataverbruik te komen? Dat is erg omslachtig. Ik zou het erg gebruiksvriendelijk vinden als dit ook in de Ik Ben pagina te zien is. Of willen jullie niet dat inzichtelijk wordt dat je eigenlijk een te hoog abonnement hebt... Ik ga even uit van het positieve.

Dus ik zou zeggen: met stip op 1 voor 2018 als nieuwe functionaliteit!


Hoi Emyvb, het klopt dat tot op heden het verbruik van afgelopen maanden alleen terug te vinden op de daarbij horende specificaties. Zoals je zelf al aangeeft, is het een kwestie van de minuten bij elkaar op tellen.. Nu begrijp ik goed dit niet de handigste manier is. Jouw feedback zal ik dan ook zeker intern doorgeven! Bedankt voor het meedenken!
@Angelique is er al (re)actie geweest op je feedback? Ik zit met precies dezelfde vraag.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Rhooijmans,
ik snap dat je met dezelfde vraag zit! Het is inderdaad makkelijker wanneer je een totaaloverzicht van je verbruik terugziet op je maandfactuur. Ik kan je vertellen dat we de feedback toen hebben meegenomen en dat het nou op de to-do-list staat om dit verder uit te werken. Fijn toch? 😃
8 maanden verder... nog geen inzicht in verbruik van afgelopen maanden...
Reputatie 5
Badge +12
8 maanden verder... nog geen inzicht in verbruik van afgelopen maanden...


Hoi Claire, het is inderdaad (nog) niet mogelijk om in je huidige verbruiksstatus terug te gaan naar de voorgaande maanden. Wel kun je natuurlijk in de lopende maand zien welke aantallen je verbruikt hebt. En, zoals Angelique al aangaf, heb je hiervan ook een overzicht op je maandfactuur.

Reageer