Beantwoord

Kan niet inloggen website

  • 11 June 2019
  • 2 reacties
  • 532 keer bekeken

Ik ben pas abonnee maar kan niet inloggen op de website.
Telefoonnummer is geactiveerd maar de inlog gegevens heb ik niet.Ook het opvragen van gebruikersnaam werkt niet.Mijn telefoon nummer en geboorte datum word niet als geldig gezien.T-mobile werkt ook niet.Gebruiks onvriendelijke website.Deze lui schrijven wel geld af van mijn rekening maar inloggen ho maar.flauwekul gewoon.Denk maar aan een andere provider.Waardeloze flutwebsite
icon

Beste antwoord door Merve 12 June 2019, 11:06

Bekijk origineel

2 reacties

Ook met mijn gebruikersnaam geen email ontvangen. Volgens mij sta ik niet in het systeem. Zo kan ik niks met mijn abonnement. En van hulp hoef je niks te verwachten hier. Ga weer naar de KPN terug.ben is waardeloos en sluiten abonnementen af waarbij mensen niet kunnen inloggen op de website.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Allereerst welkom bij Ben. Wel onhandig dat je geen account kunt maken. Ik vermoed dat je bij mobiele nummer het nummer die je wilt behouden invult. Als het nummer niet is overgezet zou je het tijdelijke nummer en je geboortedatum moeten invullen. Zou je dit ook eens willen proberen? Maak je geen zorgen mocht dit ook niet lukken help ik je alsnog verder totdat het lukt.

Reageer