Beantwoord

Nieuwe wachtwoord aanvragen

  • 10 September 2020
  • 4 reacties
  • 888 keer bekeken

Hi! 

Ik heb net vandaag mijn nieuwe simkaart van BEN binnen gekregen. In de mail heb ik al wel een gebruikersnaam staan. Als ik op wachtwoord vergeten klik krijg ik wel een mail met daarin een link. Maar wanneer ik de link aan klik van nieuw wachtwoord instellen geeft hij aan 'de eenmalige inloglink waarop je henr geklikt is niet meer geldig'. Ik heb het nu meerdere malen geprobeerd, maar helaas zonder succes. Wat kan ik nog proberen? 

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 September 2020, 08:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mguitslag, goed dat je even contact opneemt! Ik kijk graag met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? 

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Mguitslag!

Ik heb je gegevens via een privébericht je gegevens ontvangen, maar ik zie dat je inmiddels via een ander kanaal contact met ons hebt gehad voor een oplossing. Ik zal daarom voor nu aangeven dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog andere vragen hebben over je abonnement, sta ik voor je klaar!

Ik heb precies hetzelfde probleem 🤔

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @JamieT! Ik help je graag verder hiermee zodat je weer kunt inloggen op Ik Ben. Zou je mij hiervoor via dit profiel in een PB je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor het graag van je!

Reageer