Beantwoord

Problemen met de Ik-Ben omgeving

  • 14 April 2020
  • 9 reacties
  • 819 keer bekeken

Goedenavond

Ik kan al langere tijd (+-1 maand) dat ik niet kan inloggen op de Ben app. Wanneer ik de app open, komt er na lange tijd laden een kruis in het beeld te staan. Hoe kan dit opgelost worden. Het verwijderen en opnieuw installeren helpt niet.

 

icon

Beste antwoord door Romy 4 May 2020, 11:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @j.gerhardschmitz! Wat onhandig dat je al zo lang niet in de Ben app kunt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je wel inloggen via de Ik Ben pagina?

Hallo,

Ja, ik kan wel via de site inloggen. Het is alleen de app die niet naar behoren werkt.

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor de aanvullende informatie! Kun je eens uitproberen of je via een ander toestel wel kunt inloggen via de app?

Via een ander toestel is het wel mogelijk om in te loggen.

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Bedankt voor je aanvullende informatie. Nu kunnen we een beetje kijken waar het probleem vandaan komt. Ik denk zelf dat het misschien kan komen door het besturingssysteem. Welk toestel heb je? En van welk besturingssysteem maak je gebruik? 

Reputatie 5
Badge +9

Hi J! Is het inmiddels gelukt? Ik hoop dat we geen reactie hebben mogen ontvangen omdat je probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!

Sorry voor de late reactie. Helaas is het nog niet gelukt. Ik heb een samsung galaxy s7. Android-versie is 8.0.0. Samsung-experience versie 9.0.

Reputatie 5
Badge +9

Maakt niet uit, kan gebeuren! Bedankt voor de info in ieder geval. Met deze versie zou je wel gebruik moeten kunnen maken van de app. Kun je misschien de cookies en cache eens legen van de app? Mocht dit niet werken ga ik even contact opnemen met mijn collega's om te kijken hoe dit opgelost kan worden!

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer mogen vernemen, ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met me op!

Reageer