Skip to main content
Beantwoord

2 simonly onder 1 account

  • December 6, 2019
  • 2 reacties
  • 578 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik ben een nw klant en heb 2 producten Sim only besteld, ik ga vanuit dat beide nummers onder 1 account gaan. 

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb nog niks mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 9, 2019

Hi youss. Heb je dit afgesloten terwijl je op je Ben account was ingelogd?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Hi! Ik heb nog niks mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!