Beantwoord

bestelling

  • 21 October 2020
  • 7 reacties
  • 364 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb een vraagje, ik heb gister een bestelling gedaan bij Ben voor mijn telefoon abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon. Ik heb betaalt en alles en zou vandaag afgeleverd worden. Nu kijk ik op mijn bestelling     Order en zie dat die nu pas morgen komt? Hoe kan dit? 
 

groetjes,

SV 

icon

Beste antwoord door Jolijn 21 October 2020, 12:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat het nu lukt om het vandaag bij je te bezorgen. Dus vandaar dat ze morgen komen. Of is dat een hele gekke gedachte!

En ja ik snap dat je niet kan wachten Haahahaah 

Sterkte, en besef je het is zo morgen. 

 

Groet Richard 

Ja maarja ben extra thuis gebleven vandaag zodat ik het pakket kon ontvangen morgen ben ik er niet. Er staag duidelijk op de site voor 23:30 besteld morgen in huis. 
 

groetjes, 

SV 

Reputatie 6
Badge +3

Ja ik snap je probleem. 

Maar denk dat er niks aan te veranderen is. 

 

Erg vervelend. 

 

Bedankt voor je reacties.

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt voor je reacties.

Ja sorry dat je er niks aan hebt! 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Sv2001!

Ik kan me voorstellen dat je snel gebruik wil maken van je nieuwe telefoon, en zoals Richard zegt, gelukkig is het snel morgen ;-) Ik snap echter dat je de hele dag thuis blijven niks vindt als wordt beloofd dat de telefoon de dag na de bestelling wordt bezorgd. Hoewel wij graag de telefoon snel willen bezorgen, kunnen wij niet garanderen dat dit voor 23:30 uur besteld al op de volgende dag is. Daarom geven wij dit ook niet op www.ben.nl aan. Ik denk dat je daarom via een andere site dan Ben (Belsimpel, MediaMarkt, Mobiel.nl o.i.d.) een bestelling hebt geplaatst. Zij gaan in dat geval over de bezorging. Wellicht kunnen zij nog meer informatie geven over de vertraging!

Reputatie 6
Badge +3

En inmiddels al bezorgd? 

Reageer