Beantwoord

Geen mail gekregen van AMP Groep voor een bezorgafspraak

  • 17 December 2018
  • 17 reacties
  • 1956 keer bekeken

Ik heb gisteravond een nieuwe telefoon met abonnement besteld en ik zou binnen 24 uur een mail krijgen om een bezorgafspraak te maken, maar ik heb deze nog steeds niet gehad. De bestelling is al bekend bij de bezorger. Mijn ordernummer is 334840512.
ikhoop dat jullie me kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Romy 18 December 2018, 15:15

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Ik zie dat het om een iPhone 7 gaat. De levertijd is wat vertraagd. Heb je hier toevallig een sms of een e-mail over ontvangen?
Nee ik heb geen mail of ander soort bericht hierover gekregen, en ik heb geen telefoon op dit moment want die is kapot. Daarom dat ik mijn nieuwe telefoon zsm wil hebben als dit kan. Wanneer wordt hij geleverd ?

Groetjes!
Reputatie 5
Badge +7
Ai dan kan ik begrijpen dat je snel een nieuwe telefoon nodig hebt. De iPhone 7 is weer leverbaar vanaf 8 januari
Oke en zou ik hem niet in een van jullie winkels kunnen ophalen? Of is hij daar ook vanaf 8 januari leverbaar?
Reputatie 5
Badge +7
Wij hebben helaas geen winkels 😞
Wat jammer, is er echt geen andere optie??
Reputatie 5
Badge +7
Hmm nee er is voor de iPhone 7 geen andere optie. Mocht je een andere telefoon ook oké vinden dan zouden we deze bestelling kunnen annuleren.
Ik heb al een andere telefoon als vroeg kerstcadeau gekregen!!! Dus hoe kan ik mijn bestelling annuleren????
Reputatie 3
Badge +2
Wat fijn! Ik zal de bestelling voor je laten annuleren. Fijne feestdagen alvast!
Ik heb ook geen mail gekregen van de koerier
Bestelnummer [edit: telefoonnummer verwijderd]
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Leuk dat je een toestel hebt besteld. Je kunt morgen de e-mail verwachten. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met me op.

Hallo. Ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

335954240

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Ik zie dat de bestelling is geannuleerd omdat het toestel niet meer op voorraad is, sorry hiervoor. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen? 

Toestel niet meer op voorraad? En daar kom je een dikke week later mee?

Ik heb het zelfde probleem ordernummer :335960888

Reputatie 5
Badge +6

@vanpijkeren73! Begrijpelijk dat het niet zo fijn is om achteraf te horen te krijgen dat het toestel niet op voorraad is, sorry hiervoor. De afdeling is opzoek naar een oplossing. Mocht het toestel weer op voorraad zijn, houden wij je op de hoogte. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @dennisv.leeuwen94 ! Heb je al een mail ontvangen van AMP? 

Reageer