Beantwoord

Nog geen mail gehad van AMP

  • 5 June 2019
  • 10 reacties
  • 948 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb zondagavond mijn telefoon besteld bij ben toen ik mijn abonnement bij jullie verlengde. Kreeg een bevestiging mail van jullie maar verder vanaf toen niks gehoord van amp en ben? Ik heb al gecontacteerd via de webcare gister op Twitter maar die zeiden dat bestelling is blijven hangen en ik 24 uur moest wachten maar nog niks gehoord

Hoe zit dit en wanneer kan mijn telefoon verwachten?

Willeke
Ordernummer: 335313767
icon

Beste antwoord door Merve 12 June 2019, 11:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Willeke,

Wat onhandig dat de bestelling is blijven hangen. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Ik zie in ieder geval dat de bestelling goed is doorgezet. Je zult vandaag een e-mail krijgen van AMP. Ik wens je alvast heel veel plezier met het toestel.
Badge
Beste Merve,

Dank je voor je reactie. Ik zal het mailtje afwachten :)

Willeke
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan hoor! Vergeet niet de spam of ongewenst ook bij te houden.
Badge
Hey,

Ik zou gister een mail krijgen maar ik heb niks gehad en stond ook niet in mijn spam?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Willeke,

Sorry voor mijn late reactie. Heb je al een afspraak kunnen inplannen?
Badge
Nee nog niet? Ik heb nog geen mail ontvangen
Badge
Mijn bestelling is geannuleerd terwijl hij al bevestigd was zondag avond ik vind een beetje raar en mijn bestelling was ook al goedgekeurd en nu niet meer??
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Willeke! Ik heb het voor je nagevraagd. Het toestel die je hebt aangevraagd is voorlopig niet meer leverbaar hierdoor is het geannuleerd. Het was inderdaad eerst geaccepteerd waardoor wij ook er van uit gingen dat je een e-mail zou krijgen van AMP. Sorry voor het ongemak.
Badge
Hoi,
Ik heb inmiddels een andere telefoon besteld en deze wordt zaterdag bezorgd 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Ja top! Ik zag het ook al. Mocht je verder nog ergens tegenaan lopen sta ik altijd voor je klaar! Ik wens je een fijne dag.

Reageer