Beantwoord

Opzeggen oude provider

  • 2 January 2019
  • 5 reacties
  • 305 keer bekeken

Goedemorgen,

Hoe zie ik dat mijn oude provider is opgezegd. Ik krijg mail van Ben dat mijn sim toegestuurd wordt. Maar heb deze al vanaf sept. Numnerbehoud werd maar uitgesteld.. nu opeens naar maart. Terwijl vanaf nov mijn oude provider opgezegd kon worden. Maar gebruik nog steeds oude provider... ik snap er niets meer van...
Gr Sandra
icon

Beste antwoord door Romy 2 January 2019, 14:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb de reden van het uistellen aan je uitgelegd in dit topic. Jouw abonnement wordt na 60 dagen automatisch geactiveerd. Er heeft nog geen nummerbehoud plaats gevonden. Dit heb je nog niet in orde gamaakt bij de oude provider.
Hi Romy,

Nr behoud zou via Ben lopen..ik gad dit direct bij nieuwe aanvraag al goedgekeurd...🤔
Reputatie 5
Badge +9
Zoals ik in het andere topic al heb uitgelegd kunnen we jouw nummer niet overnemen omdat je nog in contract bent. Je hebt nog geen goedgekeurd verzoek staan. Om dit in orde te kunnen maken kun je er voor kiezen om jouw oude contract af te kopen bij de oude provider. Hiervoor is het belangrijk om contact met de oude provider te leggen.
Hallo Romy,

Is het mogelijk om persoonlijk telefonisch iemand te spreken ?

De afspraak op papier is nl anders... die schiet niet op. En anders zie ik er graag vanaf. En zal de sim kaart retour sturen. Heb ook nooit iets getekend voor contract bij ben. Dan stop ik hier liever mee.

Vriendelijke groet.
Sandra
Reputatie 5
Badge +9
Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Je kunt de klantenservice bereiken tot 17.00. Ik hoop dat je er op deze manier wel uitkomt.

Reageer