Beantwoord

sim kaart

  • 17 February 2019
  • 5 reacties
  • 353 keer bekeken

Waar blijft mijn simkaart: binnen 5 werkdagen, maar de bestelling tot op heden niet verstuurd. Inmiddel sin de winkel een sim kaart gekocht, kon niet langer wachten. De bestelling hoef ik dus niet meer, laat maar zitten. Omdat het nog niet is verzonden kan ik hem ook niet annuleren want geen code aanwezig, dus weigeren aan de deur dan maar mocht hij ooit nog komen.
Slechte service helaas. En site en bereikbaarheid zijn gewoon slecht.

Groeten,

Paul FAber
icon

Beste antwoord door Romy 19 February 2019, 14:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Paul. Ik zie inderdaad dat er iets mis is gegaan. Sorry hiervoor. Ik heb het voor je in werking gezet zodat de simkaart alsnog bij jou geleverd kan worden. Ik kan hem inderdaad niet annuleren omdat er iets mis is gegaan in het proces. Begrijp ik hieruit goed dat je het gehele contract wilt ontbinden en van de bestelling wilt afzien?
Ja ik wil afzien van een nieuwe simkaart omdat ik er een gekocht heb in de mediamarkt. Had hem gelijk nodig want voor mijn moeder in Limburg terwijl ik zelf in Zaandam woon, en dus dingen moeilijk kan regelen voor haar op afstand.
Ik weiger de kaart dus bij de deur zoals jullie zelf op de site aangeven.

Groeten,

Paul
Ik heb gewoon wel een Ben simkaart gekocht overigens.
Reputatie 5
Badge +9
Je hebt geen kosten betaald voor de simkaart die je bij de bestelling krijgt. Verder kun je de simkaart die je zelf hebt aangeschaft ook niet activeren omdat je nog geen lopend abonnement hebt via Ben. Je kan wel jouw abonnement kosteloos annuleren, maar enkel de simkaart is niet mogelijk.
Snap dit antwoord niet van Romy, ik wel gewoon een actieve simkaart en bel er al mee vanaf zondag j.l., tevens zie ik op mijnBen,nl dat mijn via de site bestelde kaart ook nu nog niet is verzonden, dus hou die dan maar lekker.

Reageer