Skip to main content
Beantwoord

sim only

  • July 29, 2019
  • 3 reacties
  • 388 keer bekeken

Soraja
Beste ik ben klant bij jullie, nu wil ik voor mijn dochter een sim only abbonnement afsluiten voor haar, maar ik weet niet hoe dat werkt als ik dat wil doen via mijn ben?

Beste antwoord door Romy

Hi @Soraja! Je kunt dan het beste via jouw Ik-Ben inloggen en een nieuw abonnement afsluiten. Let er hierbij op dat je niet voor verlengen kiest. Mocht je het liever samen doen met een van de medewerkers kun je het beste even bellen met 0800-2462468. Zij zullen dan de bestelling voor jou plaatsen. 😁

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2019
Hi @Soraja! Je kunt dan het beste via jouw Ik-Ben inloggen en een nieuw abonnement afsluiten. Let er hierbij op dat je niet voor verlengen kiest. Mocht je het liever samen doen met een van de medewerkers kun je het beste even bellen met 0800-2462468. Zij zullen dan de bestelling voor jou plaatsen. 😁

Soraja
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 31, 2019
Beste Romy dat heb ik geprobeerd maar dan staat er niet nieuw abbonnement, er staat abbonnement verlengen ben kind, huidig abbonnement. Weet jij welk pad ik dan moet voor nieuw abbonnement

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 31, 2019
Ah, wat naar. Je kunt hiervoor het beste even bellen met bovenstaand nummer. Ik zou je graag verder helpen, maar ik weet niet welke knop je moet indrukken. Hier zijn de medewerkers van de sales lijn het beste in!