Skip to main content
Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen

  • October 13, 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hi,

 

Mijn abonnement zou zo’n twee weken geleden ingaan. Tot op heden heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen.


Tussentijds heb ik de klantenservice wel telefonisch kunnen bereiken, en is de aanvraag nummerbehoud gepauzeerd.

 

Tevens werd mij toen gemeld dat er z.s.m. een simkaart zou worden opgestuurd, en dat de vorige kaart mogelijk verkeerd verstuurd was omdat de ‘C’ toevoeging bij mij adres zou ontbreken.

In mijn Ben account staat gewoon de C, en nog steeds niets mogen ontvangen.

 

Is er een moderator die mij per PB kan helpen? Dank!

 

 

Beste antwoord door Rolf

Hi,

 

Simkaart is binnen, via de chat is het allemaal goed gekomen.

 

Topic mag worden gesloten :)

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • October 14, 2021

Hi @Rolf bedankt voor je berichtje via de community! 

Uiteraard help ik je daar graag bij.

Je kunt mij een privébericht versturen met jouw gegevens en dan kijk ik even met je mee.

 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • Antwoord
  • October 19, 2021

Hi,

 

Simkaart is binnen, via de chat is het allemaal goed gekomen.

 

Topic mag worden gesloten :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • October 21, 2021

Wat fijn dat het gelukt is! 

Ik zal het topic afsluiten.