Skip to main content

Slechte afhandeling van verlenging met telefoon

  • January 28, 2019
  • 3 reacties
  • 392 keer bekeken

Zonnebloem1991
Hallo Anna Maresa,

Bedankt voor de verlenging van je Ben abonnement. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten.

Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail en sms, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.

De koerier vraagt bij je bezorging om de betaling voor je bestelling te betalen aan de deur. Dit bedrag kun je pinnen of contant betalen.

Deze mail ontvangen maandag 21 januari j.l. van Ben. Daarna niks meer gehoord van AMP. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ben radeloos..

3 reacties

Zonnebloem1991
  • Auteur
  • Ben nieuwsgierig
  • January 28, 2019
Hallo Anna Maresa,

Bedankt voor de verlenging van je Ben abonnement. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten.

Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail en sms, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.

De koerier vraagt bij je bezorging om de betaling voor je bestelling te betalen aan de deur. Dit bedrag kun je pinnen of contant betalen.

Deze mail ontvangen maandag 21 januari j.l. van Ben. Daarna niks meer gehoord van AMP. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ben radeloos..

  • Ben een ijsbreker
  • January 28, 2019
Op die mail staat een datum als je niks hoort na die bezorgdatum contact opnemen met Ben

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Even bellen met ben.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 29, 2019
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij jou verder hebben geholpen. Klopt dit?