Het toestel (sony xperia xz premium) staat er echter niet tussen.
Kan deze echt niet geleverd worden?
mvrgr
Jurgen Maathuis
Beste antwoord door Wietske
Bekijk origineelBeste antwoord door Wietske
Bekijk origineelHoi,
Mijn abonnement is gestart op 27 oktober 2019, maar ik wil graag een nieuw toestel. Is het mogelijk om vroegtijdig te verlengen of mijn huidige toestel af te kopen en nieuw toestel te nemen.
Groetjes,
Gurpreet Kaur
Hi Gurpreet, ik ga even met je meekijken. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer verstrekken?
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat je vroegtijdig kunt verlengen. Hiermee vervallen jouw bundel kosten en betaal je enkel nog het resterende toestelkrediet, wat in jouw geval 137,75 euro is. Hier vind je meer informatie :)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.