Ik kon mijn abonnementen verlengen en had dit via de site gedaan. Ging heel makkelijk en snel, en de nieuwe toestellen werden heel snel bezorgd. Bij aflevering moest ik mijn id kaart laten zien en de bezorger zag dat deze verlopen was. Dat had ik zelf nog niet in de gaten helaas. De bezorger heeft de bestelling mee terug genomen met de mededeling dat ik dan de verlenging opnieuw zou kunnen doen. Dit is echter niet mogelijk via de site. Iedere dag staat er dat ik per de datum van die dag zou kunnen verlengen.
Inmiddels nieuwe id kaart binnen, maar hoe kan ik deze verlenging/bestelling alsnog laten doorgaan?
Beantwoord
Verlenging abonnement mislukt
Beste antwoord door Merve
Hoi @Jamie ! Met een verlopen ID wordt het toestel inderdaad niet afgegeven. Wel fijn dat je nu een nieuwe ID hebt. Om de verlenging opnieuw te kunnen plaatsen kun je contact opnemen met de verkoopafdeling. Zij zijn te bereiken op 0800 - 24 62 468.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

