Beantwoord

bel bundel wijziggen

  • 20 November 2018
  • 3 reacties
  • 483 keer bekeken

Beste ben medewerkers
Ik heb een maand geleden een telefoon uit gezocht bij Mobiel.nl
en daar een abonnement bij jullie uit gezocht op die site.
hij was goedkoop en dat bleek later toen ik van mobiel.nl een mail kreeg dat ze een verkeerde prijs
bij de 2000 mb hadden staan die 1,50 goedkoper was als op de ben site, ( inmiddels hebben jullie die actie ook)
maar zij zouden er voor zorgen dat ik dat toch voor dat geld zou krijgen en dat is gebeurd.
prima tot zover.
nu kom ik erachter dat ik toch wel belminuten te kort kom wil ik die bundel aanpassen een een euro meer betalen maar het start abonnement is nog de oude prijs en moet ik meteen 2 euro meer betalen voor nog meer wat ik dan ook weer niet nodig heb.
Mijn vraag is daar nog wat aan te doen.
icon

Beste antwoord door Romy 21 November 2018, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Beste ben medewerkers
Ik heb een maand geleden een telefoon uit gezocht bij Mobiel.nl
en daar een abonnement bij jullie uit gezocht op die site.
hij was goedkoop en dat bleek later toen ik van mobiel.nl een mail kreeg dat ze een verkeerde prijs
bij de 2000 mb hadden staan die 1,50 goedkoper was als op de ben site, ( inmiddels hebben jullie die actie ook)
maar zij zouden er voor zorgen dat ik dat toch voor dat geld zou krijgen en dat is gebeurd.
prima tot zover.
nu kom ik erachter dat ik toch wel belminuten te kort kom wil ik die bundel aanpassen een een euro meer betalen maar het start abonnement is nog de oude prijs en moet ik meteen 2 euro meer betalen voor nog meer wat ik dan ook weer niet nodig heb.
Mijn vraag is daar nog wat aan te doen.


Hi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Minder leuk dat je toch nog wat te kort komt aan je belbundel. Wanneer je kiest voor een bundelwijziging maak je altijd gebruik van de nieuwe bundels. Hierbij vervallen de oude prijzen en kortingen en gaan de nieuwe kortingen van start. Zo hebben we op dit moment veel voordelige bundels voor MB's. Ik heb gezien dat jij jouw abonnement op een nog voordeliger moment hebt afgesloten, waardoor een bundelwijziging voor jou nu inderdaad duurder uit komt.

Je kan hierbij kiezen om alsnog de bundel te wijzigen, of het op een later moment te doen.

Hallo, als ik nu de bel bundel veranderen, gaat per direct in, 1. Is de contract eind datum niet wijzigen? 2. Dese maand nog 3 dagen, hoe bereken de abonnement kosten voor deze 3 dagen (rest van de maand)? Grt.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Minghao168mc, goede vragen :) Bij een bundelwijziging waarbij je de bundels qua volume verhoogt (dus niet de prijs) zal hij direct ingaan. Dit heeft geen invloed op jouw contractdatum en de prijs wordt pro rata berekend. Dat betekent dat je enkel betaalt in verhouding voor de dagen waar je er gebruik van hebt kunnen maken

Reageer