Beantwoord

Bundel kan niet gewijzigd worden

  • 9 January 2019
  • 5 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik betaal op dit moment €15,26 (geen idee waar dit bedrag vandaan komt?!) per maand voor 5GB/300min met 4g en 1000 sms en ik zie dat als ik precies hetzelfde invul bij bundel wijzigen ik er maar 13,50 voor hoef te betalen. Als ik vervolgens op bundel wijzigen klik krijg ik constant een error en gaat het niet door. Help?!
icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2019, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Thiemen. Ik zie dat jouw abonnement 15,00 euro per maand bedroeg, de 0,26 euro zie ik niet terug. Verder zie ik dat je inmiddels een bundelewijziging hebt kunnen doorvoeren. Klopt dit?
Hi Thiemen. Ik zie dat jouw abonnement 15,00 euro per maand bedroeg, de 0,26 euro zie ik niet terug. Verder zie ik dat je inmiddels een bundelewijziging hebt kunnen doorvoeren. Klopt dit?
Ja, het is me gelukt. Ik heb een screenshot gemaakt van het bedrag met de vreemde 0.26 euro, mocht je daar iets aan hebben. Het blijft een vreemde error
Reputatie 5
Badge +7
Ah top dat het gelukt is, Thiemen! Als je de screenshot hier zou willen plaatsen zou dat fijn zijn. Dan kunnen wij er naar kijken.

Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Je hebt hier te maken gehad met de inflatiecorrectie. Voor meer informatie over de inflatiecorrectie, kun je hier kijken.

Reageer