Hallo allemaal! Hoe bevalt 2023 tot nu toe? Even wennen of niet?
Geregeld horen wij van onze klanten dat ze helemaal geen simkaart hebben ontvangen? Of helemaal geen e-mails van Ben ontvangen, ook niet in de ongewenste mailbox.
Wat schetst onze verbazing? Vaak zien wij dat de gegevens op de klantenkaart niet meer correct zijn. Dit komt in de meeste gevallen door een verhuizing, een nieuw e-mailadres, een naamswijziging enz Daarom wil ik jullie vriendelijk vragen om in te loggen in jullie IkBen omgeving en hier nog even goed na te kijken of de gegevens nog correct zijn. Dit voorkomt een hoop teleurstellingen. Stel je voor dat je net voor je vakantie een nieuwe simkaart zou hebben besteld en achteraf blijkt dat de simkaart op de deurmat van het oude adres ligt, of dat de simkaart in handen komt van vreemden. Dat is niet handig natuurlijk.
Inloggen kan snel en makkelijk via www.ben.nl/inloggen Je weet jouw gebruikersnaam niet meer? Klik dan op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten Je weet jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op www.ben.nl/wachtwoord-vergeten
Alvast hartelijk dank allemaal en tot snel weer!