Beantwoord

Onbeperkt bellen/sms in combinatie met 1000 sms

  • 8 August 2017
  • 9 reacties
  • 660 keer bekeken

Wanneer ik een Sim Only Abonnement kies waarbij ik een bundel hanteer van 'Onbeperkt minuten/sms'voor €7,50 per maand, kan ik de optie kiezen voor 1000 smsjes per maand extra voor €0,50. Hoe onbeperkt is onbeperkt dan of wat krijg ik dan extra wanneer ik de 1000 sms kies?
icon

Beste antwoord door Angelique 10 August 2017, 10:49

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Henry, als je kiest voor een onbeperkte bel/sms bundel is de extra bundel van 1000 sms natuurlijk overbodig 🙂 De sms'jes zullen dan gaan uit de onbeperkte bundel.
Hoi Henry, als je kiest voor een onbeperkte bel/sms bundel is de extra bundel van 1000 sms natuurlijk overbodig 🙂 De sms'jes zullen dan gaan uit de onbeperkte bundel.
Bedankt voor uw reactie. Dus dan zou de optie niets opleveren ten opzichte van de bundel, als ik het goed begrijp? Is het niet beter om deze keuze weg te laten, zodra je een onbeperkt bundel hebt geselecteerd? Want het zou dus voor kunnen komen dat mensen in eerste instantie 300 m/s selecteren, de optie voor 1000 sms-en kiezen en zich vervolgens bedenken en toch de onbeperkt m/s kiest met de optie 1000 sms-en nog aan. Betalen ze dus voor niets €0,50 (misschien wel zonder dat ze het doorhebben)...

Ik heb dit probleem nu heb eerst idd 300 MB plus 1000sms gekozen daarna gewijzigd in onbeperkt bellen en sms'en  blijft de optie 1000sms aanstaan en betaal je 0.50 eurocent extra terwijl dit overbodig is.

 

Ik heb dit probleem nu heb eerst idd 300 Min plus 1000sms gekozen daarna gewijzigd in onbeperkt bellen en sms'en  blijft de optie 1000sms aanstaan en betaal je 0.50 eurocent extra terwijl dit overbodig is.

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Intrudingpuma. Ah, dan is de bundel inderdaad overbodig! Heb je deze inmiddels kunnen verwijderen?

Hi Intrudingpuma. Ah, dan is de bundel inderdaad overbodig! Heb je deze inmiddels kunnen verwijderen?

Nee helaas kan ik dit niet uitzetten wanneer ik de bundel probeer aan te passen krijg ik je mag op dit moment je bundel niet verlagen. 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Intrudingpuma! Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik meteen of ik de bundel kan uitzetten.

Hallo Merve kan je op geen enkele manier een prive bericht sturen helaas.

Reputatie 5
Badge +6

@Intrudingpuma Je kunt een privébericht sturen door op de bovenstaande link te klikken. Dit wordt niet specifiek naar mij gestuurd maar naar de algemene postvak van onze Ben account. 

Reageer