Bellen naar het buitenland

  • 2 October 2018
  • 28 reacties
  • 2388 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +12
Je kunt met jouw Ben abonnement meteen bij aanvang naar buitenlandse telefoonnummers bellen. Houd er alleen wel rekening mee dat het bellen naar het buitenland extra kosten met zich meebrengt. De kosten voor het bellen naar een EU-land vind je hier. Bel je naar een land buiten de EU? Dan vind je de kosten op deze pagina. De zone-indeling vind je dan weer hier.

Hoor je bij het bellen dat de oproep niet toegestaan is of krijg je een andere foutmelding dan kan het zijn dat er een blokkade op deze dienst staat. Je mag hieronder dan een bericht achterlaten zodat wij dit voor je kunnen nakijken en de blokkade voor je kunnen verwijderen. Wil je juist een blokkade laten plaatsen op deze dienst? Dan mag je hier natuurlijk ook een berichtje plaatsen zodat we je hierbij kunnen helpen.

28 reacties

hey wietske,

ik heb een blokkade op 0900 nummers, zou je deze weg kunnen halen ?

Mvg
Reputatie 5
Badge +7
hey wietske,

ik heb een blokkade op 0900 nummers, zou je deze weg kunnen halen ?

Mvg


Hoi Mhknol, ik zie geen blokkade op 0900 nummers. Zou je jouw telefoon eens helemaal opnieuw willen opstarten?
Zou je mijn blokkade ook kunnen opheffen? Ik kan niet gebeld worden en zit in Australië.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Lanooydenijs, wat gaaf dat je in Australië bent. Ik heb het voor je nakeken maar zie geen blokkades op jouw telefoonnummer. Zou je jouw telefoon eens opnieuw willen opstarten en handmatig een netwerk willen selecteren?
Hallo, opnieuw opstarten heeft niet gewerkt maar na een iOS update deed hij het wel.
Bedankt voor de hulp
Reputatie 5
Badge +9
Hallo, opnieuw opstarten heeft niet gewerkt maar na een iOS update deed hij het wel.
Bedankt voor de hulp


Fijn om te horen dat het gewerkt heeft. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, kun je me altijd een berichtje sturen!
Hoi wietse!
op mijn number zit ook een blokkade wanneer ik naar het buitenland probeer te bellen. Zou je me hiermee kunnen helpen ?

gr.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie inderdaad dat er een blokkade actief is op jouw simkaart. Ik heb het direct voor je aangepast. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt!
Hoe kan je zien dat er een blokkade op zit?
Reputatie 5
Badge +12
Hoe kan je zien dat er een blokkade op zit?

Hoi Bibiche, ik zie dat je inmiddels ook een nieuw topic had aangemaakt. Mocht jouw vraag echter nog niet beantwoord zijn dan hoor ik het graag.
Beste Wietske,

Ik krijg ook de melding dat het neit toegestaan is. Het gaat om het bellen van een GPS SOS persoonstracker met een ingebouwde telefoon. Het is bedoeld om mijn bejaarde vader te kunnen spreken nadat hij een sos knop heeft ingedrukt. het te bellen nummer begint met +47.
Hopelijk kan je helpen.
m.v.g.
Beste Wietske,
het was +46 en niet +47
Reputatie 5
Badge +9
Hi Patrick. Ik ga even met je meekijken. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedautm versturen? En kun je me laten weten wat voor foutmelding je krijgt wanneer je dit nummer belt?
Hi, can you remove the blockade for +1 numbers for me?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Makoop. I have removed the blockade. You can restart your device in 15 minutes. Let me know if this has worked. 🙂
Hoi Romy, ik kan ook niet bellen naar het buitenland. mag de blokkade opgeheven worden ajb?
Hallo, Als ik naar het buitenland probeer te bellen krijg ik de melding dat dit niet is toegestaan. Zou de blokkade opgeheven kunnen worden?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Gerlinda,

Jij hebt geen blokkade voor het bellen naar buitenlandse nummers. Alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je mobiele telefoon uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hallo, Als ik naar het buitenland probeer te bellen krijg ik de melding dat dit niet is toegestaan. Zou de blokkade opgeheven kunnen worden?
Het lukt mij nog niet om te bellen naar het buitenland, zouden jullie hiernaar kunnen kijken?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Sven,

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hi Merve,

Het werkt, bedankt!
Reputatie 5
Badge +6
Superfijn om te lezen dat het werkt! Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele mooie dag.
Goedemorgen, zou u de blokkade voor het bellen naar Duitsland er af kunnen halen? Met vriendelijke groet, Marieke
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Mariek90! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen? Dan kijk ik meteen met je mee.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt @Mariek90 voor jouw gegevens. Ik heb de instelling voor je aangepast. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt.

Reageer