Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden, wel zelf bellen

  • 2 June 2023
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds enkele weken kan ik niet gebeld worden. Ik kan wel zelf bellen. De beller krijg direct te horen dat het gebelde nummer niet bereikbaar is.

Ik heb de gebruikelijk dingen geprobeerd die binnen de community zijn aangedragen maar deze verhelpen het probleem niet. De klantenservice heeft mijn een nieuwe sim-kaart gestuurd maar het probleem blijft. Sim-kaarten in een andere gsm geeft hetzelfde resultaat. Mijn ontvangst/bereik is ook prima.

Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Groeten,

Roel

icon

Beste antwoord door Merve 5 June 2023, 10:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @roelm! Super onhandig dat je problemen ervaart met gebeld worden. Ook al een nieuwe simkaart geprobeerd.. Begrijpelijk dat je op zoek bent naar een oplossing. Maak je geen zorgen. Ik ga me best voor je doen😊Ik heb een aantal vragen:

  • Kun je wel gebeld worden door bepaalde nummers?
  • Zijn het nummers van bepaalde providers? 
  • Sinds wanneer ervaar je hier problemen mee? 

 

Verder wil ik je vragen om in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer door te geven. Dan kan ik dit nog verder voor je uitzoeken. 

Hoi Merve,

Fijn dat je naar mijn probleem wilt kijken. Ik zal je mijn gegevens sturen zoals gevraagd.

Ik heb tot nu toe nog niemand gevonden die mij kan bellen/bereiken (word normaal ook niet heel vaak gebeld). De providers via welke het geprobeerd is zijn:

  • Online (vaste lijn, KPN netwerk)
  • Youfone (KPN netwerk)
  • Kruidvat (pre-paid, KPN netwerk)
  • Vodafone
  • Hollandsnieuwe (Vodafone)
  • Ben
  • Simpel (T-mobile)

Afgelopen weekend heb ik me ook laten bellen toen ik op een Duits netwerk zat maar dat gaf hetzelfde resultaat. Problemen lijken te zijn begonnen in het weekend van 13-14 mei: op 12 mei ben ik nog gebeld, op 14 mei lukte dat niet meer.

Hoop dat dit iets helpt.

 

Groeten, Roel

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @roelm! Ik zie dat je eerder telefonisch contact had opgenomen. Toen heeft mijn collega doorgegeven dat er een storing was die liep tot en met 27 mei. De storing zou inmiddels verholpen moeten zijn. Omdat je toch nog steeds niet gebeld kan worden, heb ik het toch bij mijn collega van de technische dienst neergelegd. Zij zullen het nog een keer dieper in het netwerk voor je uitzoeken. Binnen enkele werkdagen ontvang je een reactie via de mail.

Reageer