Beantwoord

inkomende oproepen onbekend

  • 10 June 2022
  • 10 reacties
  • 136 keer bekeken

Hallo. Sinds gisteren zijn ineens alle inkomende oproepen onbekend, ook als de bellen gewoon in mijn contactenlijst staat. Ik heb niks veranderd in mijn instellingen, mijn telefoon al een keer opnieuw opgestart en de laatste update is uitgevoerd. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Merve 14 June 2022, 15:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Susan Reniers-Hendriks! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat alle bellers onbekend worden getoond. Ik wil dit graag voor je oplossen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Susan! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb het voor je opgelost door de instellingen te resetten. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt. 

Ik kan weer zien wie me belt. Dank je wel voor het regelen!

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Susan! Wat fijn dat het is gelukt🤗 Ik wens je een mooie dag toe.

Goedenavond bij mij zijn mijn inkomende gesprekken ineens ook onbekend

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Ilona! Wat onhandig ook. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan los ik het graag voor je op.

Ik nu twee keer mijn gegevens gestuurd maar niks gehoord?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Ilona Koot! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb de situatie voor je opgelost😊 Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten.  

Via de community is mijn reactietijd ongeveer 1 werkdag. Daarom wordt je niet zo snel geholpen. Als je snel geholpen wilt worden, adviseer ik je om in de toekomst contact op te nemen met de telefonische klantenservice.

Ik dacht dat mijn gegevens niet door gekomen waren, daarom reageerde ik hier. Het is opgelost bedankt 👍🏻

Reputatie 5
Badge +6

Oh geeft niet! Fijn dat het is opgelost. Ik wens je een mooie dag😊

Reageer