Beantwoord

Inschakelen van door schakelen naar ander nummer werkt niet meer

  • 2 January 2019
  • 15 reacties
  • 628 keer bekeken

Ik heb prive een iPhone SE en tot voor de kerst schakelde ik overdag mijn prive nummer overdag door naar mijn zakelijke nummer. Echter sinds vandaag werkt dat niet meer. Krijg melding" Fou bij uitvoeren verzoek Onbekende fout"
Heb laatste software iOS 12.1.2 op de telefoon staan.
icon

Beste antwoord door Romy 4 January 2019, 12:35

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat onhandig dat je dit probleem ervaart. Heb je dit probleem enkel ondervonden met de laatste software op het toestel?
Klopt door schakelen heeft altijd gewerkt tot dat er een software up-date heeft plaatst gevonden.
Reputatie 5
Badge +9
Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Vergeet dan niet om eerst een back-up te maken van jouw gegevens. Ook raad ik je aan om jouw vraag neer te leggen bij Apple.
Nee heb telefoon alleen een keer helemaal uit gezet en op nieuw opgestart. Zal vanavond eerst back-up maken en dan terug zetten naar fabrieksinstellingen. Moet eerst even goed uitzoeken wat dan allemaal van de telefoon verwijderd wordt. Heb al een mail naar Apple gestuurd. Telefoon is te oud voor online support(: ruim anderhalf jaar
Reputatie 5
Badge +9
Dat is natuurlijk wel erg vervelend. Je zou eventueel ook de oude software weer op het toestel kunnen zetten. Hoe is het gegaan met de fabrieksinstellingen?
Terug naar fabrieksinstellingen geen resultaat.Vanmorgen 20 minuten met Apple aan de telefoon gehangen die hebben mee gekeken op de telefoon en komen er ook niet verder mee. Ik ben dus even lost.
Ga vanavond maar proberen oude software terug te zetten.
Sim wisselen met werk telefoon (samsung A6) werkt ook niet dus hoe nu verder?
Reputatie 5
Badge +9
Wat een gedoe.. Zou je jouw simkaart opnieuw in een ander toestel kunnen stoppen, vervolgends bellen naar ##21#? Je hebt dan alle doorschakelingen uitgezet. Probeer hem dan opnieuw in te schakelen. Hierna kun je jouw simkaart in je eigen toestel plaatsen om het uit te testen. Laat me even weten of dit heeft mogen werken.
Ik krijg bij invoeren ##21# op mijn Samsung A6 met mijn prive sim "" Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. voor Alle basisservices Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code "" en kan dan alleen op ""ok"" klikken
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie, kun je een van de volgende codes eens uitproberen?
##002#
#002#
Laat me even weten hoe dit heeft uitgepakt!
Ik heb bijna alle denkbare codes uitgevoerd
##002#
#002#
##21#
*#21#
Alle werken niet geven op iphone se "fout bij uitvoeren verzoek onbekende fout"
Bij samsung A6 "Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk. voor Alle basisservices Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code "
Reputatie 5
Badge +9
Kan je mij in een privé bericht laten weten welk nummer je probeer door te schakelen op welk telefoonnummer?
Heeft iemand nog een idee?? want het werkt nog steeds niet.
Laatste test die ik heb uitgevoerd geeft aan dan ik Ben nummer niet kan doorschakelen maar mijn zakelijke Vodafone nummer wel.
Lijkt dus niet aan iPhone te liggen maar aan instellingen bij Ben. Heb met Apple contact gehad en die willen wel helpen maar graag contact met Ben hierover. Alleen kan ze geen contactpersoon of dosiernummer geven dus daar ligt het stil.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb al jouw instellingen nagekeken, maar ik heb niets geks kunnen vinden. Ik heb je een simkaart toegezonden om te kijken of dit het probleem zal verhelpen.

Reageer