Beantwoord

Instellingen op de Xiaomi Redmi 5 plus

  • 31 August 2018
  • 10 reacties
  • 610 keer bekeken

Mijn vriendin heeft óók een abonnement bij BEN met 4G. Sinds deze week heeft ze een nieuwe telefoon, de Xiaomi Redmi 5 Plus Global Edition. Bellen werkt prima maar internet niet. Bovenin het scherm zie ik wel 4G staan en de pijltjes die aangeven dat er dataverkeer is, maar er is geen Internet. Ik had al manueel de APN settings ingevuld maar geen beter resultaat. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Shanna 31 August 2018, 12:21

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Robbert123, wat vervelend dat je vriendin internetproblemen ervaart met haar nieuwe toestel. Zou zij contact met ons kunnen opnemen zodat wij haar simkaart kunnen resetten? Ze kan dit doen via Facebook, Twitter, onze telefonische klantenservice 0900 – 04 01 405 of door haar vraag te stellen op de community 🙂
Htzelfde probleem hier, hoe kan ik dit oplossen? Alle instellingenstaan goed, maar geen 4g te ontvangen....
Reputatie 5
Badge +12
Htzelfde probleem hier, hoe kan ik dit oplossen? Alle instellingenstaan goed, maar geen 4g te ontvangen....

Hoi Ninarianne, ik heb jouw simkaart zojuist een reset gegeven voor de internetinstellingen. Zou je jouw telefoon eens willen herstarten? Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen.
Hier ook hetzelfde probleem, is het ook mogelijk om mijn simkaart te resetten?
Goedemiddag, ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb een Xioami telefoon, afgelopen maand heb ik MBPauze voor een aantal dagen aangezet, vanmorgen weer uitgezet. Internet werkt nu echter niet meer. Heeft u een oplossing voor mij? Bij voorbaat hartelijk dank, vriendelijke groet, Alice
Reputatie 2
Badge +1
Goedemiddag, ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb een Xioami telefoon, afgelopen maand heb ik MBPauze voor een aantal dagen aangezet, vanmorgen weer uitgezet. Internet werkt nu echter niet meer. Heeft u een oplossing voor mij? Bij voorbaat hartelijk dank, vriendelijke groet, Alice
Hi Alice!

Heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw op te starten? Soms wilt dit helpen 😉
Hoi Johrick, dat heb ik al een aantal keer gedaan, zonder succes...
Reputatie 5
Badge +9
Hi Alice. Onhandig dat jouw internet niet lijkt te werken. Heb je jouw mobiele gegevens en data roaming aanstaan?
Ik heb inmiddels contact via Twitter gehad met Fatima. Zij heeft mijn simkaart gereset en nu werkt internet weer.
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat alles weer werkt! Ik wens je nog een fijne dag toe 🙂.

Reageer