Beantwoord

Mobiel internet 4G werkt niet

  • 16 February 2019
  • 6 reacties
  • 896 keer bekeken

Hallo Allemaal,

Opeens werkt mijn 4G internet niet meer, zover ik weet is er niets veranderd. Mijn telefoon is een Samsung J5. Wifi werkt nog wel. Ik heb alle stappen doorlopen die ik bij soortgelijke vragen heb zien staan (aan en uit, 3G werkt ook niet, software gecontroleerd, internetinstellingen, andere maar precies dezelfde telefoon (werkt wel daarop)) maar helaas. Mij valt op dat mijn netwerkoperator Ben is, maar toegangspunt van T-mobile. Ik heb Ben toegevoegd maar dat hielp ook niet en bij terugzetten naar de standaardinstellingen krijg ik weer het toegangspunt van T-mobile.

Iemand nog suggesties hoe ik 4G weer werkend krijg?

Alvast bedankt!
Lotte
icon

Beste antwoord door Lotte_B 16 February 2019, 17:02

Bekijk origineel

6 reacties

Toevallig zelf de oplossing gevonden. Open internet via uw mobiele netwerk stond uit. Deze staat onder Verbindingen --> Gegevensgebruik --> Mobiel. Na aanzetten deed 4G het weer.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lotte. Niet leuk dat je geen internet lijkt te hebben! Wel fijn dat je zelf je oplossing gevonden hebt. Ik wens je nog een fijne dag toe. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem als Lotte. Ik heb een samsung galaxy j6+. De oplossing van Lotte is voor mij geen oplossing. Ik heb geen 4g(of 3g) Alleen een H. Alle aangeboden oplossingen uitgeprobeerd, telefoon uit en aangezet. Simcard is van januari 2019. Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Sandra. Ik heb jouw vraag al beantwoord in dit topic. 🙂

OOk bij mij het zelfde euvel….Bij mijn A53 samsung, uitgeprobeerd wat hier boven staan maar niets lijkt te werken….

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Liane Slottje-Mulder, wat vervelend!
Ik zie dat je de laatste dagen wel gebruik hebt kunnen maken van je mobiele data.

Contoleer even ahv dit artikel of je instellingen goed staan. 

Ik hoor graag of je problemen nu verholpen zijn. 

Reageer