Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar

  • 23 January 2019
  • 14 reacties
  • 2512 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik kan al 2 dagen niet bellen, gebeld worden of sms'en. Ik krijg een melding met "mobiel netwerk niet beschikbaar"
icon

Beste antwoord door Jill 24 January 2019, 10:10

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Gijs, ik heb de instellingen van jouw simkaart gecontroleerd, deze staan allemaal goed. Zou je jouw telefoon eens helemaal uit/aan willen zetten? Mocht je hierna nog niet kunnen bellen, zou je dan jouw simkaart in een andere telefoon willen proberen?

Hoi, sinds een week of 3 heb ik geen mobiel netwerk meer.

Simkaart in ander toestel gehad en werkt niet.

Telefoon meerdere keren aan/uit gezet en werkt ook niet.

Wie kan me helpen

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Gerry! Ik zie dat je al contact had opgenomen via Facebook. Is het inmiddels opgelost? 

Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Ik krijg de melding: Mobiel netwerk niet beschikbaar.

Is al opgelost!

Reputatie 5
Badge +9

Fijn dat het is opgelost, Anitha!

Ik krijg de melding: Mobiel netwerk niet beschikbaar, als ik wil bellen. Ook kan ik niet gebeld worden. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @franciskascholtens! Mijn collega heeft je hierover gemaild. Ik adviseer je om de mail te lezen. Hierin vindt je namelijk antwoord op jouw vraag. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je.

Hoi @franciskascholtens! Mijn collega heeft je hierover gemaild. Ik adviseer je om de mail te lezen. Hierin vindt je namelijk antwoord op jouw vraag. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je.

 

Hoi @Merve ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen mail ontvangen. Komt deze nog?

Vriendelijke groet 

 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan namens mijn collega! Onhandig dat je de mail nog niet gezien hebt! Je hebt vandaag om 09.37 uur een e-mail ontvangen. Heb je jouw spam box al bekeken? Laat me even weten of je hem hebt kunnen vinden!

Graag gedaan namens mijn collega! Onhandig dat je de mail nog niet gezien hebt! Je hebt vandaag om 09.37 uur een e-mail ontvangen. Heb je jouw spam box al bekeken? Laat me even weten of je hem hebt kunnen vinden!

Check. Gezien. Hier staat in dat jullie er mee bezig zijn. Hopelijk is het snel verholpen. Ik ben al vanaf donderdag niet bereikbaar namelijk. Ik verneem dan denk ik wel wanneer de storing is verholpen.

 

Reputatie 5
Badge +6

Wij zijn er inderdaad mee bezig. Hopen dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen zodat je weer bereik hebt. Ik wens je een mooie dag.

Wij zijn er inderdaad mee bezig. Hopen dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen zodat je weer bereik hebt. Ik wens je een mooie dag.

 

Goedemiddag,

Weten jullie al wat de stand van zaken is? Ik heb namelijk nog niets gehoord.

De chat deed het niet, dus maar weer even via de community:)

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Franciska! Goed dat je even om een update vraagt. Ik heb contact gehad met mijn collega en die heeft dit even voor je nagekeken. Ze heeft alleen in kunnen zien dat ze er sinds 24 april mee bezig zijn, maar dat er nog geen bekende oplossingstijd voor staat. Sorry hiervoor. Vraag gerust om een update en neem even contact op wanneer je weer wel bereik hebt. Dan kunnen we dit natuurlijk vergoeden.

Reageer