Skip to main content

Na 4G Extra Snel, nu ook 5G met Ben

  • 27 augustus 2023
  • 33 reacties
  • 1221 keer bekeken
Na 4G Extra Snel, nu ook 5G met Ben
Toon eerste bericht

33 reacties

  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 19 oktober 2023

Goedenavond,

 

Sinds een week werkt 5G niet meer. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: instellingen resetten, toestel uit- en inschakelen, vliegtuigmodus aan/uit, switchen van 4g naar 5g maar niks werkt.

 

Toestel is Samsung A53 5G

 


  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2023
Mikeymike85 schreef:

Goedenavond,

 

Sinds een week werkt 5G niet meer. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: instellingen resetten, toestel uit- en inschakelen, vliegtuigmodus aan/uit, switchen van 4g naar 5g maar niks werkt.

 

Toestel is Samsung A53 5G

 

5g werkt sinds vandaag weer!


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 24 oktober 2023

Hoi @Mikeymike85! Wat goed dat het werkt. Hoe heb je het kunnen oplossen?


  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2023
Merve schreef:

Hoi @Mikeymike85! Wat goed dat het werkt. Hoe heb je het kunnen oplossen?

Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Het werkte ineens weer. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 28 oktober 2023

Goedemiddag @Stef v A  Bedankt voor je gegevens. Ik heb een reset gedaan op beide simkaartinstellingen. Kan jij je telefoon herstarten en kijken of je weer 5G ziet staan? Mocht dit niet zo zijn, wil ik jou vragen deze instellingen nog even goed na te kijken.

 

iPhone

De netwerkinstellingen opnieuw instellen Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

 

https://ap.lc/PgAKA

 

Android

Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.

 

Mocht dit niet helpen wil ik jou vragen welke telefoon ( merk/type) jij gebruikt? Bedankt alvast!

 


  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 8 november 2023

Ik heb ook al een aantal weken geen 5G meer.

Via de kantenservice kom ik er niet uit. Heb alle instellingen al nagelopen en ook al een keer de optie “Herstel netwerkinstellingen” utgevoerd.

Ik heb een iPhone SE 2022 en wel een tijdje 5G via Ben gehad, maar dit is plotseling weer 4G geworden.

Graag e.e.a. nakijken voor mij.

 

Groeten,

Hans


Stef v A
  • Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 9 november 2023

Nog steeds niets en Ben wil nu foto's via Messenger... Echt van het kastje naar de muur... Waardeloze service! 


RicoK
  • Ben sociaal
  • 54 reacties
  • 4 januari 2024

Het zal mij gaan benieuwen. Op 11 of 12 januari, mijn oude Provider en Ben hanteren een verschillende datum 🙄, stap ik over naar Ben, waarbij ik voor de kleine bijbetaling heb gekozen voor 5G.

Ook al weet ik dat het huidige 5G nog niet het ‘echte 5G’ is, toch wil ik dit wel eens gaan ervaren en 5G zien staan in het display van mijn autoradio met CarPlay 😜.

Waar ik ook heel erg benieuwd naar ben, is de accuduur van mijn iPhone 13 Pro Max, want je leest en hoort toch wel veel horror verhalen van een tamelijke battery-drain bij gebruik van 5G.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen