[Opgelost] Momenteel kun je alleen de Ben app gebruiken

  • 5 October 2021
  • 6 reacties
  • 789 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemorgen,

Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Ik Ben via de website. Wil je gegevens aanpassen of je bundels wijzigen? Dan kun je dit doen via de Ben app.

Ik ben hard aan het werk om het probleem op te lossen. Houd deze pagina in de gaten voor updates.

Excuus voor eventueel ongemak!

Anonymous 2 jaar geleden

[Update 7 oktober 19:04]

De oplossing is uitgevoerd en heeft de problemen opgelost!

Mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen dan horen we het graag natuurlijk. Voor nu een fijne avond! 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

6 reacties

[Update 5 oktober 11:18]

Op dit moment blijven de problemen nog steeds aanwezig, maar er wordt nog altijd hard gewerkt om dit snel op te lossen. 

We houden jullie in dit topic op de hoogte van de ontwikkelingen!

[Update 6 oktober 11:00]

De oorzaak voor het probleem achterhalen blijkt lastiger dan vooraf verwacht. Hopelijk zijn we er gauw achter en hebben we een inhoudelijke update om te delen!

[Update 7 oktober 14:00]

Op dit moment werken we druk aan een oplossing die ook al getest wordt. We hopen dat dit effectief blijkt! 

We laten het weer weten wanneer er nieuws te melden is!

[Update 7 oktober 17:05]

We hebben een oplossing gevonden die we gaan uitvoeren. Tijdens deze periode kun je Ik Ben tijdelijk in het geheel niet gebruiken, maar daarna zijn alle problemen hopelijk volledig opgelost! 

Enig idee of dit vanavond opgelost gaat worden?

[Update 7 oktober 19:04]

De oplossing is uitgevoerd en heeft de problemen opgelost!

Mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen dan horen we het graag natuurlijk. Voor nu een fijne avond!